Playlista

Strony

10 września 2017

Przerwa- Kevin.

Hej... Cześć... Witajcie!

Niestety temat dzisiejszego posta jest dość pochmurny. Muszę na pewien czas się z Wami pożegnać. Potrzebuję kilka tygodni na rozruch w szkole. Nie chcę Was pozostawiać bez informacji, dlatego piszę tego posta. Już od kilku dni, miesięcy zastanawiam się co będzie, jak wrócę do szkoły. Czy dam radę pisać? Pogodzić szkołę i naukę z blogiem? Nurtują mnie tylko takie pytania. Ta przerwa pomoże mi w zdecydowaniu, czy tylko początek był taki trudny i dam radę, czy będzie tak dalej i będę musiał odejść. Wybrałem też taki termin, żeby dziewczyny na okresie próbnym mogły pokazać swoje umiejętności oraz żeby nie zostawić pustego bloga... Mam nadzieję, że niedługo wszystko wyjdzie na prostą. Moja przerwa będzie trwała od 11.09-6.10 br. Postaram się pisać dla Was w weekendy (czasami pojawią się wtedy posty).

Do następnego razu
/Kevin

1 komentarz: