Playlista

Strony

9 maja 2018

Wykreślanka nicków #1

Witajcie.
Na samym początku chciałabym Wam podziękować, za wszystkie pozytywne komentarze oraz, że dobrze mnie przyjęliście. Mam nadzieję, że zostanę na blogu i będziecie mieli okazję częściej czytać moje posty, które myślę, że nie będą pojawiać się rzadko. Kolejną sprawą jest to, że na sam początek postanowiłam zrobić coś prostego, a mianowicie wykreślankę nicków. Z mojego doświadczenia wiem, że tego typu zabawy, głosowania Wam się podobają i  raczej nie zanudzają. Nie owijając w bawełnę przejdźmy do wykreślanki. Oto ona:



Do wyboru macie cztery nicki, w kolejności:

Kinder Bueno
Bad Girl
Catch Me
Kill Me

Waszym zadaniem będzie zaznaczenie nicku, który najbardziej nie przypadł Wam do gustu. Na głosowanie macie czas do jutra, do godziny 16. Po głosowaniu dodam wyniki oraz kolejną część naszej wykreślanki.

Do następnego posta!

//Heart Attack

4 komentarze:

  1. Masz bardzo fajny styl pisania, odrazu cię polubiłam i mam nadzieję że zostaniesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, oby tak dalej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, twoje posty również są super! Powodzenia i też pozdrawiam.

      Usuń