Playlista

Strony

16 maja 2018

Cute couples [1] Co cenią awatarzy w drugiej połówce?

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście, dzisiaj przechodzę do Was z serią 'Cute couples'. Polega ona na tym, że bedę zamieszczała różne artykuły o miłości w awatarii. Może zabrzmieć to dziwnie, ale takie wcale nie jest jak dla mnie. Będę poruszała różne tematy, oczywiście na temat miłości, robiła sondy, zabawy, a w następnym dowiecie się jakie istnieją typy par na awatarii.Myślę, że to jest coś nowego, czego jeszcze nie było na żadnym blogu.Bez przedłużania zapraszam Was do czytania mojego postu.
Czym awatarzy kierują się przy wyborze drugiej połówki? Postanowiłam, że zrobię małą sondę dotyczącą właśnie tego pytania. Jesteście ciekawi, co inni mają do powiedzenia, koniecznie zobaczcie ich odpowiedzi!


Jak widzimy pierwsza osoba  ^^Yuukii^^ ceni u swojego partnera poczucie humoru, co uważam, że dla wielu osób zaletą jest, ale czy najważniejszą? Fajnie mieć u bogu takiego śmieszka, lecz muszą być granice! Jedni wolą cichych, spokojnych, zaś reszcie przypadają do gustu osoby bardziej śmielsze. W każdym bądź razie to jej zdanie i dla niej to jest plusem, także tego się trzymajmy, idziemy dalej.


Dalej zapytałam chłopaka o nicku Moja dupera (ze specjalnymi znaczkami). Awatar niczym się nie kieruje, jednak patrzy na charakter. No i z nim się mogę zgodzić, bo jednak wnętrze najważniejsze,lecz niestety coraz mniej osób na to patrzy, oczywiście wygląd górą. A co wy o tym sądzicie?

*tutaj zapomniałam podziękować, ale po prostu musiałam wtedy wyjść z gry*

Następnie udzieliłam pytania Enrigowi, który wybierając drugą połówkę chciałby mieć wspólne tematy do rozmów oraz móc pisać z wybranką niezależnie od sytuacji. Co mogę powiedzieć, oczywiście, że fajnie jest mieć z kim i o czym porozmawiać w końcu chyba nikt nie chciał by milczeć i nie mieć tematów do rozmów?


Kolejna osoba to Artemida, gdzie widzimy, że awatarka nie ma jeszcze doświadczenia w poszukiwaniu partnera, ponieważ niedawno zaczęła grę i nigdy nie miała małżonka. Mieć mogła nie mieć, ale jednak każdy przy poznaniu kogoś nowego patrzy na swoje 'zachcianki', na przykład jakaś osoba mogłaby nie chcieć partnera małomównego, ciechego, a druga wręcz przeciwnie śmiałego, więc jednak większość osób poglądy jakieś ma, ale widocznie źle trafiłam, no, ale ja również pozdrawiam!


Przedostatnią osobę, którą spytałam była Maja, jak można zauważyć dla niej Awataria jest tylko grą, dlatego jest to ciężki temat oraz nie zastanawiała się nad tym. Poniekąd ma rację, no bo w końcu nie każdy w świecie wirtualnym podejmuje się wdawania się w jakiekolwiek ważniejsze relacje. No, a niektórym osobom druga połówka jest do szczęścia nie potrzebna i w sumie tyle wystarczy. Przejdźmy dalej!



Ostatnią osobą, którą spytałam był Piękniś <3, napisał mi, że nie patrzy na wygląd,tylko na wnętrze, czyli na charakter partnerki. Tak samo jak jeden z powyższych osób ceni w drugiej połówce charakter. To chyba bardzo dobrze, że wygląd nie jest dla niego najważniejszy, tak trzymaj chłopie!

***

Podsumowując zdania na ten temat są w zupełności podzielone, praktycznie każdy patrzy na coś innego, a dla niektórych jest to ciężki temat do rozmów. Zdecydowana większość ceni w drugiej połówce te ważniejsze rzeczy, które znajdują się jak i we wnętrzu lub oceniają nasz charakter. Ku mojemu zdziwieniu nikt nie patrzy na wygląd, chyba, że spytałam niewłaściwe osoby lub nikt nie chciał się przyznać.To by było na tyle dzisiaj, mam nadzieję, że taki eksperyment Wam się spodobał, jeśli tak, to koniecznie podzielcie się swoją opinią w komentarzu! Do zobaczenia wkrótce!

/Oliwia

1 komentarz:

  1. Zamiast o tym mogliście napisać o przecenie na vipa. ;) jestem ciekawa do kiedy będzie ta przecena. Wiecie może?

    OdpowiedzUsuń