Playlista

Strony

31 maja 2018

Wykreślanka nicków - wyniki + nawiązanie do serii

 CZEŚĆ.

Dość długo, bo aż ponad tydzień nie pojawił się z mojej strony żaden post. Niektórych może to zdziwi, ale też mam życie prywatne i ostatnio w moim życiu wiele się działo (nie będę się tłumaczyć, bo to sprawy prywatne). Do tego zbliża się zakończenie roku, poprawianie ocen (w mojej szkole oceny trzeba wystawiać do poniedziałku), a co za tym idzie? - oczywiście mniej wolnego czasu, mniej bloga. Nie mam zamiaru się nad sobą użalać, więc przejdę do kolejnej sprawy, czyli serii, którą niedawno wprowadziłam.

***

Jeśli jesteście wiernymi fanami bloga i nieustannie śledzicie jego losy to pewnie wiecie, że chodzi o serię "The Best Model". Ten post w ostatnim czasie wywołał ogromną lawinę komentarzy. Niektóre osoby twierdziły, że seria, którą wprowadziłam jest kopią serii bloga RA, inne zaś odwrotnie. Sama nie wiem co o tym myśleć, bo nie miałam złych intencji i nie wiedziałam, że ktoś wprowadził podobną serię dużo wcześniej. Nie interesowałam się nigdy blogiem RA, bardziej zwracałam uwagę na popularniejsze w tamtym okresie blogi np. AJA, ANJ. Gdyby nie znajoma nie wiedziałabym o istnieniu wyżej wymienionego bloga. Nie chcę jednak kłócić się z Dominikiem ani nikim innym i do czasu wyjaśnienia sprawy seria "The Best Model"  ZOSTAJE OFICJALNIE ZAWIESZONA. Mam jednak nadzieję, że sytuacja niedługo się ustabilizuje i seria powróci (być może będę musiała nieco zmienić jej zasady). 

***

Kilka tygodni temu wprowadziłam wykreślankę nicków, więc najwyższy czas aby ukazać Wam wyniki, które powinnam dodać wcześniej, ale mniejsza. Pewnie zastanawiacie się (lub nie), która nazwa wygrała. Niech to nie będzie dla Was zagadką. Z wyniku ankiety wynika, że wygrywa nazwa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Tak, to właśnie Kill Me otrzymuje miano najlepszej nazwy! Dziękuję Wam wszystkim za udział w zabawie i zapraszam do nowych serii, które na blogu pojawią się już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz