Playlista

Strony

16 maja 2018

Gdzie jestem? #1

Witajcie!
Na początku chciałabym publicznie podziękować Kindze za to, że przyjęła mnie na stałe! Dziękuję ♥
Mam nadzieję, że przez długi czas będę mogła pisać posty dla Was - wiernych czytelników. Czy jednak zostanę tutaj długo? Nie wiem, czas pokaże...
W tym poście chciałam również podziękować Wam - czytelnikom, bez których ten blog by nie istniał za to, że dobrze mnie przyjęliście i wykazaliście się DUŻĄ aktywnością w moich postach. Mam nadzieję, że z czasem będzie Was więcej i będziecie z nami na dobre i na złe. Dziękuję.

Chciałabym również wprowadzić nową serię o nazwie "Gdzie jestem". W tej oto serii będę zamieszczać zdjęcia różnych lokacji z Awatarii, domów popularnych osób itp., a Waszym zadaniem będzie odgadnięcie co to za miejsce (czyli, w którym miejscu obecnie się znajduję). Żeby nie było tak łatwo będę zamieszczać przerobione zdjęcia (rozmazanie, piksele, zmiana koloru etc.).

***

ZANIM ZACZNIEMY CHCĘ WAS POINFORMOWAĆ, ŻE JUTRO O GODZINIE 18:10 UTWORZĘ WYDARZENIE DLA OSÓB, KTÓRE CHCĄ ODEBRAĆ NAGRODY Z LOTERII. JEŚLI KTOŚ NIE BĘDZIE MÓGŁ W TYM CZASIE WEJŚĆ NA AWATARIĘ - PROSZĘ SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ. LINK DO MOJEGO PROFILU ZAMIESZCZAM TUTAJ : LINK


***

Teraz możemy przejść do zabawy, więc... Gdzie jestem? 


Odpowiedzi piszcie w komentarzu. Macie czas do soboty, a osoba która odpowie poprawnie jako PIERWSZA otrzyma drobny upominek :))

//Heart Attack

5 komentarzy: