Playlista

Strony

7 maja 2018

Powitanie czytelników - Patryk

Witam czytelników Baśniowej Awatarii.

Jestem piętnastoletnim chłopakiem o imieniu Patryk i przez tydzień będziecie mieli przyjemność czytać moje posty. Interesuje się literaturą polską i piłką nożną oraz lubię czytać książki i jeździć na deskorolce. Jestem fanem serialu telewizyjnego "Gliniarze" oraz lubię słuchać polskiej muzyki. Spokojność i kreatywność są moimi głównymi cechami. Myślę, że czytelnicy bloga przyjmą moje posty. Z życia realnego to mogę podkreślić to, że jestem dobrym interlokutorem, lubię dyskutować z ludźmi. W awatarię zacząłem grać kilka dni temu, dlatego mam małe osiągnięcia. Paszportu nie będę pokazywał, ponieważ Was to chyba za bardzo nie interesuje. Od razu zachciało mi się spróbować swoich sił w blogowaniu, dlatego piszę ten post, pozdrawiam czytelników tego bloga bardzo, a administracji dziękuję za możność pisania tu przez tydzień.

☺☺☺

8 komentarzy:

  1. Powodzenia!
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże, Patryku!
      Literatura Polska.. Mhm... Coś pięknego! (Chociaż, czytam Pismo Święte ^^)
      Życzę powodzenia i będę się Modlić.
      Amen.
      Z Bogiem

      Usuń
    2. Dziękuje Wam za wsparcie.

      Usuń
  2. Hej Wojtek! Nie ma to jak podawać się za 15 letniego Patryka, będąc o kilka lat młodszym Wojtkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co chodzi? Ja nie jestem żadnym Wojtkiem :).

      Usuń
    2. To dobrze, że do tej pory pamiętasz o Wojtku. A co do tego to nie każdy kto chce blogować musi ujawniać swą prawdziwą twarz. :)

      Usuń
  3. Szczerze mówiąc, tego się nie spodziewałam po Wojtku XDDD
    /Violka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nie zostaniesz tutaj. Twój fałszywy i zakłamany charakter wszystko o tobie zdradził, pod nowym nickiem:)

    OdpowiedzUsuń