Playlista

Strony

7 maja 2018

Co robisz najczęściej w baśniowej grze? Sonda #1

Dziś myślałem co najczęściej robią ludzie w tej grze, postanowiłem stworzyć ankietę, która ujawni ich życie awataryjne. Odpowiedzi znajdują się poniżej.


Jak widać powyżej Kamila pracuje, aby stać się kiedyś popularną osobą i mieć duży poziom, olga i emo landrynka szukają chłopaków, widocznie gra posiada dużo singlów, Julia chce wzbogacić swoją grę zbierając G, a marek piszę z znajomymi, robi misję i podrywa dziewczynki 👀.

Ja już się dowiedziałem co robią inni gracze w grze, ale chcę się jeszcze dowiedzieć co robią czytelnicy Baśniowej Awatarii, więc jeśli chcecie się podzielić to możecie pisać w komentarzach.

☺☺☺

10 komentarzy:

  1. Bob Budowniczy7 maja 2018 18:15

    Dlaczego odnoszę wrażenie, że post napisał niegdyś tu blogujący Wojciech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam za czasów, że Wojtek pisał długie posty a ten akurat jest krótszy. No ale chłopak się uczy. ;D

      Usuń
    2. a twoje to są akurat długie pfffffffffffffffff
      / Burger z Kefejsi

      Usuń
    3. Jeny Wojtek, skończ i się przyznaj, zanim wszyscy cie znienawidza

      Usuń
    4. Czy ja napisałam, że piszę długie posty? Wymieniłam to gdzieś w zdaniu? Proszę Cię, czytaj ze zrozumieniem. To, że napisał krótką blogową notkę to nie znaczy, że ja też mam pisać krótkie ale nie długie - wystarczy średnia ilość słów. :)

      Usuń
    5. Martynko a pamiętasz lamusy ?

      Usuń
    6. Bob Budowniczy12 maja 2018 15:57

      Tez to chciałem przypomnieć XD

      Usuń
  2. Szczęść Boże, Patryku!
    Na Awatarii uwielbiam się modlic, odprawiać Msze Święte. Robić G, nie tylko na kościół. Pomagać innym, a zwłaszcza głosić słowo Boże. Bądź pozdrowiony Patryku!

    OdpowiedzUsuń