Playlista

Strony

15 maja 2018

Moje pomysły na Awatarię [1]

Hejka!
Witajcie w kolejnym poście, jak można się domyślić po tytule postanowiłam, że pokaże Wam moje pomysły dotyczące Awatarii. Może będzie kilka części tej serii, ale to zależy, czy przejdę okres próbny oraz czy będę miała dużo pomysłów na tą grę. Na razie pokażę Wam trzy sugestie, które chciałąbym,aby pojawiły się na naszej polskiej awatarii. Wiadomo, że to jest mało prawdopodobne, ale w może w odległej przyszłości, kto wie? W chwili obecnej  możemy tylko pomarzyć o takich rzeczach. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania artykułu.
1.Kreda i tablica

Tak, wiem brzmi dosyć banalnie i dziwnie, ale uwierzcie, że takie w rzeczywistości nie jest. W wymyśleniu pomogła mi gra, której obecnie nie ma, bo została usunięta, ale to nieważne. Tam była do kupienia taka tablica, gdzie można było pisać co tylko się chce. No, ale teraz przejdźmy do rzeczy jak to by wyglądało na awatarii, bo troszeczkę to przekształciłam. Kreda byłaby do kupienia za jakieś marne srebro, na przykład 200s, a jej użycie byłoby jednorazowe, zaś tablicę za 10000s, już na zawsze. Na czym by to polegało? Już Wam mówię. Tak więc, gdybyśmy kupili kredę moglibyśmy na swojej kupionej tablicy, którą można byłoby powiesić w dowolnym miejscu na ścianie pisać co tylko chcemy, na przykład przydałoby się gdybyśmy mieli urodziny, wtedy można byłoby napisać 'Urodziny (imię) i ozdobić w różny sposób. Wariantów jest naprawdę dużo, a podałam tu tylko jeden prosty przykład. Myślę, że mniej więcej mnie zrozumieliście.
2. Graffiti w innym sposobie

Pewnie zastanawiacie się o co może tutaj chodzić. Już Wam mówię, wystarczyłoby kupić farby do malowania na ścianie w dowolnym kolorze i samemu na ścianie namalować lub napisać co tylko chcemy, a nie jak teraz jest, że kupujemy gotowe graffiti za dosyć sporą sumę. Wiadomo, że awatarom różne rzeczy przychodzą do głowy i pewnie wiecie co by malowali lub też pisali, jednak myślę, że to jest naprawdę świetny pomysł na ozdobę, czy też inne rzeczy. Ja bardzo bym chciała, żeby to się pojawiło na naszej awatarii, a Wy?
3. Łowisko - miejsce

Już ostatnim moim pomysłem jest łowisko, czyli miejsce do łowienia ryb. Znalazłam niedawno na rosyjskiej grafice wersję, która przedstawiała ten pomysł i naprawdę wyglądało by to zjawiskowo. Jeżeli chodzi o miejsce to oczywiście jakieś jeziorko,domek, gdzie moglibyśmy kupić wędki, haczyki jakieś przynęty. Jeżeli ktoś miałby lepszą wędkę czy też dodatki miał by szansę złapać lepszą rybę.Teraz przejdźmy do ryb. Niektóre z nich, czyli te mniejsze można byłoby wykorzystać w akwarium, które jest dostępne jako tapeta czy też podłoga. Inne zaś, te większe można było by 'zjeść', czyli otrzymać energię lub też opcjonalnie sprzedać za nawet niezłą kwotę.Tak jak w przypadku snowboardu, najlepszy łowca ryb, dostał by jakąś nagrodę w postaci goldów. Moim zdaniem jest to świetny pomysł na spędzenie czasu z przyjaciółmi oraz do świetnej zabawy!

***

Przepraszam Was z góry, za to, że nie było obrazków i przeróbek, ale nie mogę wejść w pixlr, nie wiem co się dzieje. No, bo właśnie tylko w tym jednym programie umiem cokolwiek w miarę ładnie zrobić.
Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje pomysły na Awatarię, jeżeli czegoś nie rozumiecie lub chcielibyście spytać mnie o coś to jestem do Waszej dyspozycji pod tym postem. Ja się z Wami już żegnam, do zobaczenia!
/Oliwia

8 komentarzy:

  1. Pomysł z rybami jaknarbardziej mógłyby być na awce!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, też bym się ucieszyła :D
      /Oliwia

      Usuń
  2. Mega pomysl!!!
    \coca cola z mcdonalda

    OdpowiedzUsuń
  3. oliwia ale przecudowne masz pomysly!!!
    Chcemy druga część jak przejdziesz :\ oczywiście Kinga mam pytanie ile lat juz blogujesz?bo się pogubiłam
    \Misia z awy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam w 2015 roku, ale na poważnie zaangażowałam się w blogi jakieś 2 lata temu, gdy założyłam BA

      Usuń
  4. W tym pierwszym chodzi o nawiazanie do gry Pet Party, zgadlam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :D Bardzo brakuje mi jej :'(
      /Oliwia

      Usuń
  5. Wszystkie pomysły są fajne.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń