Playlista

Strony

13 maja 2018

Lottery [1] - WYNIKI + PRZEPROSINY

Cześć i czołem!
Na samym początku chciałam Was bardzo przeprosić, że nie dodałam wczoraj żadnego posta ani wyników loterii. Niestety było to spowodowane sprawami rodzinnymi i nie miałam na to zbytnio wpływu. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie i nie będziecie źli.
Drugą sprawą jest to, że organizując loterię uzyskałam na to zgodę właścicielki - Kingi, bo co niektórzy mieli pretensje, że nie jest to zgodne z regulaminem.
Po trzecie - wyniki loterii.

Jak dobrze pamiętacie w czwartek na blogu zorganizowałam loterię, w której do wygrania były warsztatowe prezenty albo V.I.P na 20 dni. Dwie osoby nie miały szczęścia, bo nie wygrały nic. Jesteście ciekawi kto co wygrał?

WYNIKI












Pechowcami okazały się numery 7 i 8, które nic nie wygrały. Mam nadzieję, że w kolejnych loteriach (jeśli zostanę) szczęście bardziej Wam dopisze i załapiecie się na jakąś nagrodę.
Dziękuję Wam wszystkim za udział w moich zabawach, jeszcze raz przepraszam za wczorajszy brak postów z mojej strony.

P.S.: Osoby, które coś wygrały niech napiszą w komentarzu, kiedy odpowiadałby im odbiór nagrody!


// Heart Attack

3 komentarze:

  1. No hejka, jedyne dni, które odpowiadają najbardziej to wtorek, czwartek, piątek po 18.
    Pozdrawiam /Violka, czy tam HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje mi wtorek, jeszcze Ci napiszę

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj o 18 zrobię wydarzenie!

    OdpowiedzUsuń