Playlista

Strony

9 maja 2018

Projekty Awataria! #1

Siemanko, znowu się widzimy.. moi wierni czytelnicy (tak, nie mam co robić).
Dzisiaj przychodzę do was z serią, która w poszczególnym znaczeniu będzie miała dużo do znaczenia czy - zostanę na blogu czy jednak - nie zostanę. Więc módlmy się, że się spodoba. Otóż jak wiecie interesuje mnie bardzoo grafika, a więc niektórzy z was nie są jacyś super dobrzy w tym (też nie jestem, uczę się). Seria, będzie polegała na robieniu projektów a jak będzie wyglądała? Teraz się dowiecie.

KROK 1: 

Zrób zdjęcie paszportu danej postaci, której robimy profilowe zdjęcie bądź zrób samo ciało.

    *Zdjęcie ze sklepu*
*dajmy to*


KROK 2:

Wybieramy jakiekolwiek tło. 
*Wybrane przeze mnie*

KROK 3:

Wchodzimy do programu, ja używam Pixrl, więc pokazuję się taki o to "pixrl editor".


KROK 4:

Klikamy już ten "LAUNCH WEB APP" i ukazuje się taki komunikat:

KROK 5:

Wchodzimy w "warstwa" i klikamy "Otwórz obrazek jako warstwę".


KROK 6:

Mamy już ten "paszport" dodany jako warstwę i zaczynamy! 


KROK 7:

Bierzemy tak zwane narzędzie do obróbki:


Najeżdżamy tym na biały obszar paszportu.
I jak będzie coś takiego:


Bierzemy gumkę i ścieramy to tło.
KROK 8:

Gotową tak jakby profilówkę, możemy obrobić, dodać do niej napis i wiele innych ciekawych rzeczy.
Ja je dodam, nie wiem jak wy. Już pewnie wiecie jak takie rzeczy się dodaje!


Tak wygląda moja zakończona profilówka.


Osobiście potrafię robić lepsze, ale tą robiłam tylko dla przedstawienia posta, więc zrobiłam ją w ok.5 minut. Mam nadzieję, że połowa/większość już nie ma z tym takiego problemu po przeczytaniu postu. Jeszcze raz dziękuje! 

                                                   Pozdrawiam Papillon

10 komentarzy:

  1. O no spoko post, nauczyłam się robić. Podaj nk to Ci wyślę. Wielkie dzięki kochanaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo powtórzeń w poście jest np.:"[...]która w poszczególnym znaczeniu będzie miała dużo do znaczenia czy ..."
    Ogólnie profilówka jest dosyć prosta, mogłabyś zająć trochę więcej miejsca bo tło wydaje się być puste. Brakuje mi czegoś w tej grafice, ale jest wykonana w miarę estetycznie. Zasługuje na mocną 4. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za ocenę! Niestety, ale musiałam robić to na szybko iż w tym okresie (dni tygodnia) zbytnio nie mam czasu wchodzić na laptopa.
      Również pozdrawiam

      Usuń
  3. W koncu posty na tym blogu!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak samemu pisać sobie komentarze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd myśl, że piszę "komentarze"?

      Usuń
    2. Ten komentarz wyżej jest mój zapomniałem się podpisać xD

      -Boski

      Usuń