Playlista

Strony

8 maja 2018

Top 5 #4

Cześć!

Po mojej dość długiej przerwie, wracam z nowymi postami. Na początku planowałam napisać o męskich fryzurach, ale niestety nie mogłam tego zrobić. Oglądając sobie ubrania w grze co z tego, że wykonywałam tą czynność jakieś milion razy, wpadłam na pewien pomysł. W grze jest pełno ubrań, mebli czy też elementów twarzy, których teraz nikt nie używa. Przedstawię Wam dzisiaj stroje damskie, a w następnym poście będą męskie.

Miejsce 5


Na piąte miejsce trafia strój o nazwie "Elvis". Pewnie niejednemu z Was kojarzy się on z nieżyjącym już piosenkarzem Elvisem Presleyem. Jedyne elementy, które możemy jeszcze ujrzeć, to złota opaska, a rzadziej naszyjnik. Jeśli chodzi o cenę, to wynosi ona 122G+VIP. 

Miejsce 4


Są tu osoby, które boją się pielęgniarek? Ja nie, ale gdybym zobaczyła taką, to bym zaczęła się bać. Zdecydowanie minusem tego stroju jest to, że niemożna kupić oddzielnie poszczególnych elementów. Prawdopodobnie ktoś użyłby chociażby spodni lub butów. Czasem przez awatarki wykorzystywana jest ta szczepionka. Kosztuje on 164G. 

Miejsce 3


Strój zdecydowanie dla fanek anime lub mangi, których w grze jest niemało. Ładny, ale drogi i jego poszczególne elementy zazwyczaj nie pasują do innych ubrań. Sama próbowałam coś stworzyć i nie udało mi się. "Romantic Lolita" kosztuje 300G+VIP.

Miejsce 2


Któż nie chciałby choć na chwilę stać się cyborgiem? Oczywiście nie mam na myśli tego z "Młodych Tytanów"... Jego cena wynosi zaledwie 130G i chyba zaczynam rozumieć czemu nikt ich nie kupuje. 😂

Miejsce 1


"Projekt Eva-02", czyżby twórcy naszej gry nie wzorowali się na czymś, tworząc go? Jestem na 100% pewna, że tak. 
*

Ta kobieta, której imienia wręcz boję się napisać, ma praktycznie identyczny kombinezon. Różnice pomiędzy nimi są naprawdę niewielkie. A wy jak myślicie? Jest to zwykły przypadek? Tutaj cena jest bardzo niska, ponieważ wynosi tylko 145G. Spokojnie! VIP również musi być.☺




Mam do Was małe pytanie. Posty z serii "Przetrwasz?", pojawiały się nieregularnie i pewnie większość uczestników o niej zapomniało. Czy lepiej jest ją zakończyć? Proszę również anonimową osobę, która jako pierwsza odpowiedziała na pytanie pod postem "Pytanie za dychę", o wyjawienie swojej nazwy, bo inaczej nagroda przepadnie. 

//Karina

*Postać pochodzi z anime "Neon Genesis Evangelion". 









1 komentarz:

  1. proszę dla każdego gracza od 13 lvl 1000 g i 1110 s

    OdpowiedzUsuń