Playlista

Strony

10 sierpnia 2017

Zostań Mistrzem Profilówek- ZADANIE.

Witajcie!
Niestety mało osób mi oddało pracę, więc postanowiłam zrobić post i przedłużyć termin oddawania profilówek oraz tutaj pokazać zadanie.

 Oprócz tego, zaprezentuję Wam uczestników, żeby nie było zbędnych nieporozumień. Oto oni:
  • KC Dominik;
  • Taylor, !!!Alicja!!!;
  • Asia xnx, KotkaAlexa;*;
  • Aeneo;
  • Kitsune;
  • Kiś Ogórki;
  • Suchy Chlebek, Gabi;
  • Aelin;
  • LoveQA, Black Rose;
  • Natalia, Half Dead;
  • Gratka;
Miejsc było dziesięć, ale przyjęłam Gratkę tak nadprogramowo 😆. Pracę możecie mi wysyłać tutaj lub tutaj.

Do zobaczenia!
/Frisk

6 komentarzy:

  1. Moja praca została już dawno wysłana ;) Mam nadzieję, że ją otrzymałaś.

    /Black Rose

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za przyjęcie do seri. Zaraz wysyłam pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej bo mnie nie będzie od 13 do 25 xD i nie będę mógł brać udziału xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet profilówki nie dostarczyłeś. Welp, przykro mi, ale odpadasz. Nagrody pocieszenia są tylko dla tych co w sondzie odpadną.

      Usuń
    2. A kiedy kolejny wpis z tej serii? xd

      Usuń