Playlista

Strony

23 sierpnia 2017

Aktualizacja Awatarii #7- Nowe fryzury

Witajcie, moi drodzy!
Dzisiaj pojawiła się nowa aktualizacja na Awatarii. Tym razem coś z wyglądu, czyli fryzury!

Źródło: Oficjalna grupa Awatarii na VK


DAMSKIE

Pierwsza z nich to rozpuszczone, falowane włosy z koczkiem nad twarzą i warkoczykiem z tyłu ( prawej stronie). Druga to krótkie włosy z dwoma dłuższymi pasemkami. Przechodząc przez różne lokacje zauważyłam, że dziewczynom bardziej do gustu przypadła ta za 45G. Jeśli chodzi o ceny, mogliby trochę je obniżyć, a zwłaszcza tę pierwszą. Która z nich najbardziej Wam się podoba?


MĘSKIE:


Chłopcy również dostali nowe uczesania. Mi się osobiście podobają, ale nie znam się na modzie męskiej. Pierwsza ma wygolony bok głowy i zarzucone na drugą stronę włosy. Druga to związane włosy w kok. Tutaj też administratorzy trochę zawyżyli ceny.


Oj, oni zawsze dostają więcej, bo mogą jeszcze brody nosić. Tutaj zarost jest na... jest wielki.
Jak wam się podobają nowe uczesania? Mi osobiście bardzo. Zastanawiam się nad kupieniem jednej z nich.

EDIT (Artemida, 23 sierpnia, godzina 16:48):
Dołączam Wam dodatkowo zdjęcia znanych awatarów w nowych fryzurach (w tym moje 😄).



Do zobaczenia!
/Frisk

3 komentarze:

  1. Osobiście podoba mi się ta za 45 G, ale na innych Awatarkach bardzo dobrze pasuje ta druga. :)

    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd awatarki mają te ubrania? (na pierwszym zdjęciu, tym z zapowiedzią?) Też chce tkaie na awie!! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są dostępne tylko na rosyjskiej Awatarii. Kiedyś napisałam o tym na blogu > https://basniowa-awataria.blogspot.com/2017/06/nowinki-z-rosyjskiej-awatarii-3.html
      /Kinga

      Usuń