Playlista

Strony

16 sierpnia 2017

Powrót z przerwy.

Hej... Cześć... Siemanko!

Tak długo dla Was nie pisałem, że zapomniałem, jakie mam przywitanie. Na szczęście to już koniec tych przerw, tak myślę 😂.  Dokładnie 12 sierpnia wróciłem z obozu pływackiego, czyli ostatniego wyjazdu w te wakacje. Teraz mogę poinformować wszystkich czytelników, że wracam z mojej przerwy i od jutra pojawią się posty z mojej strony. Jeszcze jedno, co do serii Sherlock Awatarii. Muszę dużo pomyśleć nad tym, czy jest sens kontynuowania jej dla 1-2 osób... Na pewno w najbliższym czasie pojawi się coś nowego.

/Kevin

6 komentarzy:

  1. Mrau Kevin, kociaku jaki kaloryfer, pozwolisz mi wylać na niego trochę śmietanki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz szczęście, że jesteś anonimowym, ponieważ, by Kinga Cię zabiła XDD /ViolkaKCA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhahahahh. Ma ogromne szczęście ;)
      /Kinga

      Usuń
    2. Kinia pokazuje swoje pazurki XDDDD Hhahahaha Pozdrawiam! /ViolkaKCA

      Usuń
    3. No wiesz... Ma szczęście, że mam bardzo malutkie pazurki XD
      /Kinga

      Usuń
  3. Kinia, teraz masz małe pazurki, bo się ta śmietanka nie wylała SIĘ na kaloryfer Kevina, ale jakby się wylałą, to będziesz miałą nie pazurki, tylko pazury. Hehe, no już się zamknę, no,no. Pozdro, itp. XD /ViolkaKCA

    OdpowiedzUsuń