Playlista

Strony

30 sierpnia 2017

Poszukiwany, poszukiwana #1 + wprowadzenie.

Hej... Cześć... Witajcie!

Ostatnio z mojej strony pojawiło się bardzo mało postów (może 2?). Było to spowodowane brakiem twórczości. Chciałem wprowadzić coś nowego, coś ciekawego, coś, co Was zainteresuje i będzie zabawne. Teraz Was trochę wprowadzę. Seria nosi tytuł "Poszukiwany, poszukiwana". Może znacie ten film? Otóż nie ma on nic wspólnego, ale to właśnie z niego zaczerpnąłem nazwę (P.S.: Kinga go Wam poleca 😂). Chodzi w niej o to, że szukam po całej Awatarii graczy, którzy mają "kryminalną stronę". Robię im zdjęcia i opisuję, jakie przestępstwo popełnili. Myślę, że jak zaczniemy od pierwszej osoby, to zrozumiecie.

  • SYTUACJA 1:

Powyżej widzimy sytuację, która zaszła na ulicy. Pewna osoba obserwowała zza krzaków innych graczy, natomiast po kilku minutach (pewnie znudziła jej się pierwsza czynność 😂) zaczęła pisać w innym języku! Poniżej wydarzeń widzimy kartotekę poszukiwanej, w której znajdują się oskarżenia oraz wyrok.

!UWAGA! WYROK MA CEL HUMORYSTYCZNY, PROSZĘ NIE BRAĆ GO NA POWAŻNIE!

  • SYTUACJA 2:



Tutejsza sytuacja dotyczy "Buszmenki", która nie odstępowała od swojego kochanka na krok. Jeden z graczy słusznie stwierdził, że przydałaby się tutaj opcja "bieganie" 😂. W kartotece poszukiwanej znajdują się oskarżenia (myślę, że stosowne) oraz wyrok. (przepraszam za niewyraźne słowo "odkochiwania", ale zgubiłem jedną literkę). 

Na dziś to wszytko. Następnym razem może pokażę Wam więcej sytuacji. Mam nadzieję, że nowa seria się Wam spodobała i będziecie ją chętnie czytać. 
/Kevin

9 komentarzy:

  1. Więcej takich postów! 😂😂😂
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezła ta seria!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na serię! No, nawet nawet. Może będzie jeszcze z Ciebie Cezary Pazura w kabarecie... ahhahahahahahha!
    /Daj Mi Marsa
    P.S. Pozdrawiam Kinie i Cb. XD

    OdpowiedzUsuń
  4. No nieźle xDD ,,Bycie dzieckiem buszu" XDDD to tak samo jak Wojak XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieźle się uśmiałam przy tym poście 😂
    /Natalka

    OdpowiedzUsuń