Playlista

Strony

17 sierpnia 2017

Zmiany w plebiscycie "Blog Miesiąca"! (EDIT)

Witajcie!
Po dłuższej przerwie bez organizacji plebiscytu "Blogu Miesiąca" trzeba uporządkować sprawy z nim związane. Dostałam od Plotkary i Emilki z AKI propozycję, aby robić dłuższe przerwy między wyborami, ponieważ na dłuższą metę może się to znudzić. Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za ten pomysł. Główkowałam, jak to wszystko ze sobą pogodzić. Plebiscyt nie może się już nazywać "Blogiem Miesiąca", bo nie będzie on organizowany co 30 dni. Wreszcie wymyśliłam i właśnie o tym będzie dzisiejszy post.

Razem z Kevinem postanowiłam, że w ciągu roku odbędą się tylko 4 plebiscyty.
  • Blog Zimy:

Będzie odbywał się na przełomie lutego i marca. Obejmie trzy miesiące: grudzień, styczeń i luty.
  • Blog Wiosny:

Będzie odbywał się na przełomie maja i czerwca. Obejmie trzy miesiące: marzec, kwiecień, maj.
  • Blog Wakacji:

Będzie odbywał się na przełomie sierpnia i września. Obejmie trzy miesiące: czerwiec, lipiec i sierpień.
  • Blog Roku (ogólny):

Będzie odbywał się na przełomie grudnia i stycznia. Obejmie cały rok.

***

EDIT (22 sierpnia, godzina 15:20):
Nawiązując jeszcze do organizacji całego przedsięwzięcia - REGULAMIN W PUNKCIE 3. ZOSTAJE ZMIENIONY
  • Blog, który prowadzi plebiscyt, MOŻE brać w nim udział. Wszelkie zafałszowanie wyników w sondzie grozi karą wycofania bloga z głosowań na CAŁY ROK. W tym wypadku jeśli ktoś oskarży blog prowadzący o fałszerstwo, główni administratorzy bloga Baśniowa Awataria (Kinga, Kevin) podejmą dialog z blogiem prowadzącym plebiscyt.
  • Jednak jeżeli blog prowadzący plebiscyt zgłosi się do następnego i ponownie wygra, NIE MOŻE się zgłosić do kolejnego.
Przykładowo: Jeżeli dany blog wygra "Blog Wakacji", prowadzi następny plebiscyt na "Blog Roku". Musi pamiętać o ustalonym terminie.
Chcesz przypomnieć sobie regulamin plebiscytu? Wejdź tutaj → LINK

Myślę, że zmiany będą się Wam podobać.
/Administracja bloga Baśniowa Awataria [autor posta: Artemida]

7 komentarzy:

  1. Myślę, że to bardzo dobry pomysł. /ViolkaKCA

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że o mnie wspomniałaś xD
    /Kevin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, jaka ja jestem miła? :)
      A co byś mi zrobił, gdybym nie wspomniała o Tobie?
      /Kinga

      Usuń
  3. A blog jesieni??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy kiedy go zorganizować.
      /Kinga

      Usuń
  4. Co wy zrobiliście z tym konkursem... Założę się że Dawid z AJA czytając to trzymał się za głowę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapewniam Cię, że nie miał takiej reakcji. Jeszcze na początku lipca spytałam się Dawida, czy mogłabym zmienić przebieg plebiscytu blogów i przedstawiłam mu wszystko tak, jak jest pokazane w tym poście. Otrzymałam zgodę. Śmiało możesz się go zapytać na ten temat :)
      /Kinga

      Usuń