Playlista

Strony

31 sierpnia 2017

Kto walczy w wyborach na najlepszy blog tegorocznych wakacji? + Plakaty wyborcze

Witajcie!
Już jutro o godzinie 13:00 ruszy pierwsza tura głosowania na "Blog Wakacji 2016". Martwiłam się, że będzie bardzo małe zainteresowanie po tym, co się dzieje ze stronami o Awatarii od kilku dni. Jednak zostałam bardzo mile zaskoczona. Do tego wydania plebiscytu postanowiło się zgłosić aż 6 blogów. Bardzo dziękujemy! Przypominam, że w tej rywalizacji nasza strona też będzie brała udział. 

UWAGA! DO DZISIAJ DO PÓŁNOCY JESZCZE TRWAJĄ ZAPISY!

Długo myślałam, czy nie jest to bezsensu, aby blog prowadzący mógł brać udział w konkursie. Może się zdarzyć taka sytuacja, że jedna strona będzie wygrywała bez końca. Postanowiłam to jakoś pogodzić i wymyśliłam, że:
Jeżeli blog prowadzący plebiscyt zgłosi się do następnego i ponownie wygra, NIE MOŻE się zgłosić do kolejnej rywalizacji.

***

Czas przedstawić grono blogów, które będzie walczyło o główny tytuł "Bloga Wakacji 2017". Dodatkowo zaprezentujemy Wam ich plakaty wyborcze (NIE SĄ OBOWIĄZKOWE). Post będzie edytowany, aby wszystkie grafiki, które mają się pojawić, zostały dodane.

AWATARIA JEST TYLKO NASZA LINK

(brak plakatu)

AWATARIA - NASZ KOCHANY ŚWIAT LINK


BAŚNIOWA AWATARIA


CIEKAWA AWATARIA LINK

(brak plakatu)

HEJTERZY AWATARII LINK

(brak plakatu)

KOCHAMY CIĘ, AWATARIO LINK



KOLOROWA AWATARIA LINK

(brak plakatu)

***

Przypominam, że blogi na liście ułożone są w kolejności alfabetycznej.

W takim razie zapraszamy Was już jutro na pierwszą turę wyborów na "Blog Wakacji 2017" 😊!
/Administracja bloga Baśniowa Awataria [autor posta: Artemida]

2 komentarze:

  1. Oko swój głos oddam na blog Hejterzy Awatarii ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, chce zagłosować na KCA i BA! :( moje dwa ulubione blogi. (No Kacpra blog też jest fajny xD) To tak, jakby wybierać między Dudą, a Trumpem. (Wyczuj ironię) xD Ja niewiem.... :(

    OdpowiedzUsuń