Playlista

Strony

21 sierpnia 2017

Pokoje Awatarów #14

Witajcie!
Bardzo Was przepraszam, że nie udało mi się opublikować wpisu w miniony piątek. W ostatnich dniach kompletnie straciłam poczucie czasu. Sama nie wiem dlaczego 😄. Może dlatego, że już za 2 tygodnie wreszcie przywitamy szkołę (wyczuj sarkazm)!

Nie będę się wywodziła nad tym, co będzie za 14 dni. Cieszmy się chwilą obecną. Bez większego przedłużania przejdźmy do tematu posta.
Dzisiaj nadeszła pora na ocenę przeze mnie kolejnego awataryjnego wnętrza. Nie pamiętam dokładnie, kiedy otrzymałam ten pokój, ponieważ trochę przeleżał u mnie bezczynnie w folderze. 


Powyższy salon należy do Ice Magica.Według mnie nie jest zły. Meble i dekoracje są dobrze dobrane kolorystycznie. Jednak muszę się przyczepić do ogólnego rozmieszczenia. Za bardzo rozrzucone są rzeczy po tym pokoju. Zdecydowanie ład jest tutaj zaburzony.
Zobaczmy cennik:
  • tapeta ceglana - 14G;
  • laminat (jasny) - 11G;
  • drzwi z łukiem - 21G + VIP;
  • fontanna "Smok" - 81G + VIP;
  • krzew z kwiatami - 12G;
  • złoty wazon - 8G;
  • obraz mistrza weneckiego - 12G;
  • lampa stojąca - 7G;
  • skórzana kanapa - 30G;
  • fotel skórzany - 21G;
  • ława - 20G;
  • system akustyczny - 55G
  • stojąca skrzynka pocztowa - 780S ;
  • 2x statek piracki - 2x 14G = 28G;
  • serwis do herbaty na prezent - 17G.
RAZEM: 780S + 337G + VIP

W tym pokoju za Srebro jest jedynie skrzynka pocztowa, która widnieje w prawie każdym salonie awatarów. Koszt jest wysoki, ponieważ wyniósł aż 337G. Do zakupu niektórych przedmiotów potrzebny był nawet status VIP. Jednak zwrócę się do moich wcześniejszych słów - inaczej bym to trochę umeblowała, dlatego moja ocena niestety nie będzie wysoka.

Moja ocena 6/10

Moje rady:
  1. W kółko nawijany dzisiaj temat przeze mnie - zmiana umeblowania. Spróbuj przybliżyć trochę meble, aby nie były tak porozrzucane. Na pewno Ci się uda.
  2. Dodaj jakiś dywan pod ławą albo pod obrazem. Ten element na pewno jeszcze bardziej ożywi pokój i nie będzie panowała w nim pustka.
Nadszedł czas, abyście Wy ocenili salon Ice Magica:



Pozdrawiam i do następnego posta!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz