Playlista

Strony

9 sierpnia 2017

Powrót z 18-dniowej przerwy!

Witajcie po mojej długiej nieobecności!
Mam wrażenie, że bardzo szybko minęły te ponad 2 tygodnie, wręcz w mgnieniu oka. Do Krakowa wróciłam koło 22:30. Łącznie jechaliśmy 12h, ale z przystankami. Ustaliliśmy, że w przyszłym roku w drodze powrotnej pojedziemy autostradą 😄.
W tym roku pogoda nie rozpieszczała nas w dużym stopniu. Praktycznie pierwszy tydzień był pochmurny z przejaśnieniami. Tylko jeden dzień mieliśmy w całości deszczowy. Ale nie możemy narzekać na pogodę, bo przynajmniej odpoczywaliśmy od upałów i wreszcie oddychaliśmy świeżym powietrzem. Krótko mówiąc - było bardzo fajnie w dużej grupie.

Z góry przepraszam za jakość

To było na tyle opowieści o moich wakacjach w dużym skrócie.

Jeżeli chodzi o termin finału serii "Jeden z dziesięciu" - wspólnie z uczestnikami ustaliłam, że runda odbędzie się 11 sierpnia o 20:00. Miejmy nadzieję, że przebiegnie ona w dobrym tempie.

Pozdrawiam i do zobaczenia w następnym poście!
/Artemida

9 komentarzy:

  1. Wuut, aż za rok finał :o.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożeee. Nie wiem, co się ze mną dzieje xD Chodzi o sierpień. Już poprawiłam i dzięki za zwrócenie uwagi.
      /Kinga

      Usuń
    2. Spoko, bywa heh.

      Usuń
  2. Tęskniłam moja idiolko ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh, ja za Tobą bardziej :*
      /Kinga

      Usuń
    2. Niemożliwe, ja bardziej, kochana celebrytko <3

      Usuń
    3. Możliwe, możliwe! Moja ukochana i najlepsza pod słońcem blogereczko <3
      /Kinga

      Usuń