Playlista

Strony

13 sierpnia 2017

Bieżące informacje o postach- Agles.

Siemka!

Dzisiejszy post odbiega zupełnie od Awatarii. Będzie związany z pisaniem postów z serii (z mojej strony). Zacznijmy!

***
Niestety mam złe wieści od Kevina. Zawiesza on serię "Sherlock Awatarii"! Dlaczego? Otóż większość uczestników wypisała się + niektórzy nie rozwiązują zadań, mimo że deklarowali CZYNNY UDZIAŁ. Jak na razie, najlepiej spisuje się Kacper, który nie zapomniał o żadnej części.

***
Czas na posty ode mnie. Jak na razie prowadziłam moją serię oraz kuzyna. Teraz została mi tylko jedna- Awataryjna Garderoba. Oczywiście nadal będę ją prowadziła. Jednak dopóki nie wymyślę nowej serii, mam zamiar pisać jeden post w tygodniu. Wiem, że połowa administratorów, autorów bloga ma przerwy (została Laura i ja), dlatego też postaram się szybko coś wysnuć. 

***
Jeszcze muszę Was poinformować o bardzo ważnej sprawie. Otóż muszę wziąć przerwę. Od poniedziałku (07.08) do poniedziałku (za dwa tygodnie- 21.08) nie będę miała czasu pisać posty. Będę miała w tym czasie aktywne, sportowe wakacje 😂.

***
Na reszcie nastał koniec tej "paragrafowej akcji". Napisałam w ten sposób wszystkie informacje, po to, aby łatwiej się Wam czytało. Tak oto nic się nie pomieszało, a każdy przekaz jest czytelny.

To wszystko 😉!
/Agles

4 komentarze:

  1. Miałam inne zdanie o pewnej osobie z tego bloga, ale się zawiodłam na niej na calutkiej linii ;) (Ona wie czemu i to nie Agata)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, jak to czytałam, to myślałam, że chodzi o mnie. Przykro mi :-/ Myślę, że wszyscy nie spodziewali się tego, że tak się zmieni/
      /Agles :)

      Usuń
  2. Witaj Siostro.
    Zapraszamy do naszej parafii https://kosciol-awatarii.blogspot.com/.
    Znajdziesz tam modlitwy dotyczące aktualizacji Awatarii, ale również możesz podzielić się z nami swoimi problemami. Jesteśmy pomocne, zawsze z Tobą.

    Pochwalony.
    Siostra Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemka, może to Cię zainteresuje: hejterzy-awatarii.blogspot.com
    Wyjaśnienia na blogu, dlaczego mnie nie było itp.

    OdpowiedzUsuń