Playlista

Strony

1 sierpnia 2017

Awataryjna Garderoba #2.

Siemka!

Jak Wam mijają wakacje? Mi bardzo fajnie. Mimo że jestem w domu, to przeżywam ciekawe sytuacje. Po za tym mogę dla Was pisać! Dzisiaj zacznę od wyników ostatniego posta z tej serii. 


***
Przygotowałam kolejny projekt, który tym razem zaliczam do stroi imprezowych. Zobaczmy:
Mój drugi projekt jest w odcieniach niebieskich. Jest to połączenie topu "Lilia wodna" oraz sukienki "Suknia z diamentami". Uważam, że świetnie nadaje się na imprezy, ponieważ jest z pazurem i raczej do eleganckiego stylu jest zbyt wyzywająca. Góra jest w kolorze granatu. Łączy się z chabrową wstążką, którą zdobi czarny pasek. Poniżej powtarzają się te same kolory. Na dolnej falbance widnieje błękitny podpis projektantki (czyli mój - Agles).

Myślę, że ta sukienka ma również drugi wariant. Można odciąć ramiączka odchodzące od topu i w ten sposób zostaną odkryte ramiona.
Teraz naszło Was pewnie pytanie, jak ta sukienka wygląda na postaci?

Wariant 1.
Myślę, że ta sukienka lepiej wygląda na "wieszaku", jednak po dołączeniu dodatków oraz butów, zmieniłam zdanie. Czarna opaska z kokardką idealnie pasuje do paska od sukienki i jednocześnie przebija monotonny granat. Buty wykonałam sama (oczekiwałam, że wyjdą inaczej 😂), ale chyba najgorsze nie są 😄... Teraz, gdy piszę tego posta, to stwierdzam, że na prawym ręku przydałaby się jakaś bransoletka (jak kto woli).

Wariant 2.
Powyżej prezentuje się nam sukienka numer 2. Jak widzimy, nic się nie zmieniło, prócz dwóch elementów. Zniknęło wiązanie na szyję od bluzki - została sukienka na biust (czyli bez ramion). Natomiast, aby część klatki piersiowej nie była pusta, narysowałam naszyjnik. Są to kulki w niebieskich barwach.

***
Teraz czas na sondę. Chciałabym jeszcze dodać, że jeżeli ktoś zaznaczy odpowiedź "Coś bym zmienił" lub "Nie podoba mi się", to proszę o napisanie w komentarzu, co? To pomoże mi w dalszych projektach. Natomiast, jeżeli te osoby, co zaznaczą którąś z tych dwóch odpowiedzi i nie napiszą, dlaczego, w tym wypadku będę musiała usunąć sondę, ponieważ nie będzie ona spełniała swojego zadania. Tak więc głosujcie!





Myślę, że to wszystko 😉
/Agles

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz