Playlista

Strony

20 czerwca 2017

ŻYCZENIA ORAZ PODZIĘKOWANIE DLA KINGI I KEVINA! (PRZYPIĘTY)

Witajcie!
Dziś jest świetny dzień - humorystyczny. Postanowiłam wraz z moją koleżanką urządzić małą niespodziankę dla Kingi i Kevina!
***
Na początek życzenia:

Od Martynki:  Chciałabym Wam podziękować za to, że mnie przyjęliście. Bez Was ten blog byłby pustkowiem. Dziękuje także za to, że mogłam Was poznać. Takich wspaniałych ludzi jak Wy! Połączyliście Wasze wspólne siły i odnowiliście taki piękny blog. Wszystkiego najlepszego, Kochani 💖!

Od Karinki:  Chciałabym Wam podziękować za to, że prowadzicie tego bloga. Życzę Wam, abyście jak najdłużej blogowali, robili to przede wszystkim z pasją, abyście byli jeszcze sławniejsi, niż jesteście oraz żebyście nie mieli hejterów. Wszystkie najlepszego 💘!

***
Piosenka: 


***
Profilówka:


WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO 💗💗!

/Martyna i Karina

23 komentarze:

  1. *u* ! Dziękujemy Martyna! Jesteś Najlepsza! Normalnie jestem tak zaskoczony i jednocześnie szczęśliwy. No nie umiem tego wyrazić! Dziękujemy :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boziu, dziękujemy Ci! :* Nie spodziewałam się takiej niespodzianki. Brak mi słów! <33
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. No dobra to teraz Kacprowe życzenia XDD Więc:
    Z całego serca chcę Wam życzyć wszystkiego najlepszego! Aby ten blog osiągnął 100,200,300 a nawet więcej wyświetleń. Aby te posty były takie zajebiste jak teraz są. Żeby ten blog trwał i trwał! XDD
    Aby nikt z załogi, która teraz jest nigdy nie opuścił tego bloga (bo cała ta załoga jest zajebista XD [tak jak wszystko na tym blogu XD]). Żeby zawsze każdy/a z Was miał/a pomysły i wenę na nowe posty! Samych sukcesów na tym blogu! Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!
    A teraz piosenka!
    STO LAT STO LAT!! Aaaa jeszcze jeszcze XDD Żebyście w końcu Kingo z Kevinem wzięli ślub xDD i ja chcę być księdzem! XD Dobra kontynuuję piosenkę...
    STO LAT! STO LAT! NIECH... (EM TUTAJ ZABRAKŁO MI SŁOWA) ISTNIEJE TEN BLOG! JESZCZE RAZ JESZCZE RAZ NIECH INSTEJE NAM! A KTO? NO KAŻDY WIE, ŻE BLOG BAŚNIOWA AWATARIA! XDDD
    /Kacper, Kiś ogórki, Ogór, Ogórek XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha xD Piękne życzenia. Aż się wzruszyłam. Dziękujemy! :*

      Usuń
    2. No poleciała mi łezka hahahah xD Dziękujemy, przepiękna pioseneczeka xD

      Usuń
    3. XD ale jak będzie ślub to ja chcę wiedzieć jako pierwszy XD! Abo jeden z pierwszych! XD i w tych życzeniach zapomniałem dodać przy tym żeby blog osiągną 100,200,300 wyświetleń to miało tam być żeby osiągnął 100,200,300 tysięcy wyświetleń XDD
      /Kacper xDD

      Usuń
    4. Weź nie bądź tak napalony na ślub, bo żadnego nie będzie. No... Chyba, że ja o czymś nie wiem xD
      /Kinga

      Usuń
    5. No bo ogór zawsze taki napalony na wszystko xD ale nie martwcie się bo on jest dobrym swataczem (sam tego doświadczyłem :( XD)
      /Love me life (Bartek)

      Usuń
    6. Oj, zaczynam się bać :x
      /Kinga

      Usuń
  4. Życzę Wam wszystkiego dobrego, sukcesów, osiągnięć, żeby ekipa się nie rozpadła, odkrywania w sobie nowych talentów oraz zdobywanie nowych czytelników :D Wszystkiego Najlepszegooo BA !!!


    //Ola - DB Problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! :* Miejmy nadzieję, że w tym samym składzie będziemy obchodzić kolejne urodziny bloga już za rok :D
      /Kinga

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lizuska? Nie widzę, aby się tutaj podlizywała. Napisała szczere życzenia i podziękowania dla mnie i Kevina.
      /Kinga

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego wszystkim administratorom! Życzę Wam nowych świetnych pomysłów oraz dużo wyświetleń xD
    /Love me life (Bartek)

    OdpowiedzUsuń
  7. A o jej koleżance to chyba zapomnieliście 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karinie podziękowali. :)
      /Martyna

      Usuń
    2. Chodzi o Karinę? Dokładnie. Podziękowaliśmy jej na Awatarii.
      /Kinga

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego 😇 Życzę Wam, aby BA odnosiła dalsze sukcesy, żeby blog wytrwał jak najdłużej i odkrywania talentów 😊

    OdpowiedzUsuń