Playlista

Strony

29 czerwca 2017

Jeden z dziesięciu #5

Witajcie!
O kilku dni żyję w ogromnym stresie. Już jutro od godziny 12:00 dowiem się, czy zakwalifikowali mnie do mojego liceum pierwszego wyboru. Trzymajcie kciuki!

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj piszę dla Was kolejne wydanie naszej zabawy "Jeden z dziesięciu". Przypomnijmy sobie ostatnie pytanie i zobaczmy, kto sprostał temu wyzwaniu.


Pytanie czwartej rundy:
Jak nazywał się tegoroczny zimowy event na Awatarii?

Wszyscy, którzy zdążyli odpowiedzieć w terminie na to pytanie, uzyskali kolejny punkt na swoim koncie. Nie było żadnej błędnej odpowiedzi.

Poprawna odpowiedź to:
"Skradzione Święta"

Jedyną uczestniczką, która nie wzięła udziału w tej rundzie, jest Primadonna. Na szczęście ona ma jeszcze do dyspozycji ostatnią szansę.

Przejdźmy do tabeli i stanowisk:



Znów widzimy, że Plotkara i Uzależniona są niezastąpione i zostają z maksymalną liczbą szans. Idą łeb w łeb.
Osoby, które są zagrożone utratą ostatniej szansy to:
  • Primadonna;
  • Sweet Angel.
***

Zobaczmy wyzwanie 5. rundy.



Mam nadzieję, że pamiętacie blog, który powstał niedawno, ale już nie funkcjonuje od bodajże dwóch tygodni. Było o nim bardzo głośno, bo toczył zażartą walkę z jedną blogerką - Candy Girl. Pamiętacie jeszcze jego nazwę?

Na odpowiedź macie 3 dni, czyli czekam do 2 lipca do godziny 23:59. Dzień później opublikuję Wasze rozwiązania i postaram się w tym samym dniu napisać kolejny post. Jednak nie mogę dzisiaj tego obiecać.

Życzę powodzenia i do zobaczenia jutro!
/Artemida

13 komentarzy:

  1. Blog nazywał się Hejterzy Awatarii ^^
    //Plotkara

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to blog hejterzy awatarii

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwne, ale ja napisałam odpowiedź.. I na dodatek poprawna ;-;
    \taylor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Boże, dzięki za zwrócenie uwagi. Musiałam przeoczyć. Zaraz wszystko poprawię. I przepraszam za zamieszanie.
      /Kinga

      Usuń
  4. CUkierkowa Awataria :)
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  5. żal , nie masz o czym zrobić rundy XD dlatego robisz o mn ? :") zabawne ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak robiłam rundę o blogu RA, to było dobrze? Poza tym to pytanie nie jest o Tobie, tylko o blogu. Czy ja Cię tutaj w jakiś sposób obraziłam? :) Śmieszna i żałosna to Ty jesteś swoim zachowaniem.
      /Kinga

      Usuń
    2. Przybyłam tu na chwile, chcę sprawdzić kto w ogóle dał Graficzną Awatarie do konkursu bloga miesiąca, bo jak to zobaczyłam to nieźle się uśmiałam. Ale po drodze wpadłam na tego posta i tu do powiedzenia mam tylko to:
      Ciesz się że w ogóle ktoś nazwał cię blogerką. Ale coś mi się wydaje, że Graficzna Awataria została usunięta jak twój wcześniejszy blog ;(

      Usuń
    3. Myślałam że Candy zgłosiła swojego bloga (Graficzna Awataria, czy jakos tak, ale został usunięty) a to Karou z LeltBreath (?) Nie wiem nie znam jej, zgłosiły swojego bloga o takiej samej nazwie

      Usuń
  6. Hejterzy awatari XDD
    /Kacper

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejterzy Awatarii ^^
    /Sweet Angel

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam poprzedniej odpowiedzi do pytania wiec moze dasz mi jaki8s wyajktek xddd odp: skradzione święta, a drugie pytanie to nie jestem pewna, ale Hejterzy Awatarii (Wiem teraz odpadam xd)

    OdpowiedzUsuń