Playlista

Strony

20 czerwca 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #4 - Event urodzinowy "Piracka Awataria"

Witajcie!
Wczoraj tj. 19 czerwca odbyły się 6. urodziny Awatarii. Z tej okazji rosyjscy moderatorzy gry postanowili u siebie dodać novy event. Przeanalizujmy go.

***

Event - Piracka Awataria




Na początku pirat opowiada nam o swojej przygodzie. Pisze, że zagubili się na morzu i przez przypadek znaleźli się na Awatarii. Przed nami podstawili ważne zadanie - musimy zebrać zakopane kawałki mapy. Mamy obowiązek znaleźć jej 9 fragmentów.

(licznik kawałków mapy znajduje się na górze ekranu)

W tym celu przekierowuje nas na plażę, która tak się prezentuje:


W tym momencie pirat pokazuje nam kompas. Za jego pomocą możemy poszukać fragmentów mapy:



Gdy klikniemy na kompas, pokazuje nam się 5 chorągiewek zakopanych w piasku. One wskazują, gdzie mamy kopać. Każdy z nas ma do dyspozycji darmową łopatę.



Oprócz kawałków mapy, która jest otoczona przeze mnie zielonym kółkiem na drugim zdjęciu, wylatują też przedmioty do warsztatu, m.in: szyk, pomysł, uroda, muza, pracowitość, mistrzostwo, powodzenie, szczęście i słoik. Rzadziej wypada energia i Srebro.

Cały czas ciężko pracuję, aby pokazać Wam, jak wygląda kompletna mapa 😄.


Zauważyłam, że nie tylko na plaży można szukać fragmentów mapy. Oprócz tego mamy do dyspozycji też skwer i park. Jest to logiczne, ponieważ na jednej mapie byłyby ogromne lagi z powodu dużej liczby osób.



Dostałam informację, że jeżeli ukończymy event, mamy do wyboru: otrzymać unikatowy strój piracki albo 250G.
Niestety jeszcze nie doszłam do tego momentu, ale znalazłam dziewczynę, która już skończyła zabawę i ma eventowy strój:



Chciałabym, aby ten strój się pojawił. Jest doskonały na okres wakacyjny.

Według mnie jest to jedna z lepszych awataryjnych zabaw. A jak Wam się podoba tegoroczna aktualizacja urodzinowa? Chcecie, aby pojawiła się na polskiej Awatarii? Jestem mocno podbudowana tym, że jutro mogą ją dodać, bo wszystkie aktualizacje w polskiej wersji pojawiają się w środy. A może będzie rozczarowanie?

Na koniec zostawiam Was z małą sondą:



EDIT: Dodam jeszcze, że każda osoba, która weszła do gry 1 czerwca, dostała od moderatorów misia z kanionu i 30G z okazji Dnia Dziecka:


Tłumaczenie: Z Dnia Dziecka! Bądź szczęśliwy i niech dzisiaj uśmiech przyniesie radość!

Do zobaczenia w piątek!
/Artemida

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy dostał po wejściu do gry 19 czerwca ja chyba że 100 razy wchodzilam i nie dostałam a nie ma możliwości że np. Kto gra rok to dostaje, a kto mniej nie tak jak to było kiedyś na fb, bo na rosyjskiej gram 4 lata więc w ogóle sprawiedliwości nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi. Wczoraj byłam już zmęczona i nie miałam siły już tego przetłumaczyć. Okazało się, że ten prezent był z okazji Dnia Dziecka, a nie urodzin Awatarii. Poza tym tygodniem nie było mnie w czerwcu na rosyjskiej Awatarii.
      Błąd został poprawiony :)
      /Kinga

      Usuń