Playlista

Strony

24 czerwca 2017

Wyniki konkursu!

Witajcie!

To już dziś na ujawnienie zwycięzcy! Przedstawmy osoby, które brały udział oraz ich prace.


DB problem - Aleksandra:


Oczywiście ja na tej profilówce 😂. Bardzo podoba mi się mój syreni ogon, dodaje nieco blasku, a zarazem świeżości. Gabrysia jest ubrana w bluzkę z ananasami oraz w spódniczkę. Do tego okulary są nieziemskie! Ola w swoim ubiorze wygląda nieco znacznie jak zwykła plażowiczka. Bardzo znany strój kąpielowy na Awatarii. Opaska jest cudowna, powinni ją dodać do gry.

***

Karou - Aleksandra:



Ola użyła tzw. piknik na zwykłym tarasie przy rodzinnym stole. Do tego piękna duża kolorystyczna róża. Jedzenie musi przecież być no nie 😅? Co mi się tutaj najbardziej podoba? Nie ma żadnego znaczenia. Wszystko mi się podoba!

***

HopeDiesLast - Violka:


Bardzo mi się podoba Twój wystrój plażowy. Żółty kolor to idealna barwa wakacyjna! Co mogę więcej napisać? Nic więcej, ponieważ tu są same doskonałości. Może pobijesz innych i zdobędziesz 1. miejsce?

***

Armor - Karina:

W tej profilówce zaznaczam barwy. Są one bardzo wyraziste, przepiękne. W dodatku postać Kariny wygląda jak modelka. Dodała pozę, dodatki oraz bardzo ładny napis "Wakacje!", ta czcionka najlepiej pasuje. Tyle mogę powiedzieć!

***

 Kradnę Renty - Julka:


Bardzo mnie zadziwiłaś, powiem Ci tu szczerze! Nie rozumiem, dlaczego jesteś w oddali od innych? Może tak chciałaś? Po za tym bardzo mi się podoba ten nagłówek. Znowu występuje kolorystyka, stroje oraz inne podziwiające widoki w oddali. Cieszymy się, że właśnie ten nagłówek zaprezentuje Wasz blog!




Carly - (nie znam imienia):

"Nadchodzące Wakacje..."

Wszyscy w Awatarii na jeden temat rozmawiają,
dotyczy on wakacji, które się zbliżają.
Zasakajmy więc szybko rękawy,
I słuchajmy rozmów na ten temat ciekawy.

- Ja sobie strój nowy sprawię, 
i chętnie na plaży się w nim pojawię.
Rzekła Marysiu panna urodziwa,
A jej mąż na te słowa dumnie przytakiwał.

- Ja z moimi dziećmi do parku bym się wybrała,
A tam na ławeczce po odpoczywała.
Tam piękne tereny, staw okazały
Dzieci wielką frajdę będą z tego miały.

- A ja nowy motor za G sobie kupuję,
I chętnie w kanionie go zaprezentuję.
W wakacje na wyścigi czas mam,
I każdy z nich wygrać radę dam.

- Ja za to - głos zawarła dziewczyna,
Chętnie w salonie piękności bym się pojawiła.
Może włosy, może cienie bym zmieniła..
Oj trudna przede mną czeka rozkmina.

- Ja chce S dużo posiadać,
Dlatego w wakacje zamierzam zarabiać.
W ogródku porządki zaprowadzę,
A także dwór do czystości doprowadzę.

- Ja chce dziewczyny poznać śliczne,
Dlatego w wakacje będę chodzić na imprezy liczne.
Rzekł koleś z bródką niemałą,
Dumnie się przy tym uśmiechając..

Te rozmowy jeszcze długo trwać mają,
Bo wszyscy swoje pomysły wygłaszają.
Przecież na początek wakacji trzeba świętować,
A czas wolny zacnie zagospodarować.

Zatem pamiętaj! Niedługo powitanie wakacji nas czeka,
Ty też je dobrze zaplanuj, nie ma po co zwlekać! :)

Oj, będę pamiętać! Bardzo ładnie go ułożyłaś. Myślę, że jakiekolwiek miejsce osiągniesz, ale kto wie? Może ktoś Cię pobije innymi rymami?

***

Wojtek (Faraon):


Niezwykły wiersz, trudno się odczytuje, ale jakoś dałam radę 😂.


Część I - graficzna:

5 miejsce zajmuje Julka! Oto dla Ciebie dyplom:


4 miejsce zajmuje Karina!


3 miejsce zajmuje Aleksandra!


2 miejsce zajmuje Viola!


Zwycięzcą konkursu graficznego zostaje KAROU!


CZĘŚĆ II - literacka

2 miejsce zajmuje Wojtek!


Zwycięzcą konkursu literackiego jest CARLY!


Wszystkim osobom, które brały udział - gratuluję! 
Te osoby, które wygrały od I-III miejsca, muszą przyjść na wydarzenie z gwiazdką "NAGRODY BA." To wydarzenie pojawi się od 25.06 do 28.06. 😋.

P.S.: - Przepraszam Was za to, że nie dodałam wcześniej wyników. Miałam bardzo smutny powód i nie mogę go ujawnić tutaj. Jeszcze raz przepraszam!

Do zobaczenia. 
/Martyna

6 komentarzy:

  1. oo dziekuje za docenienie mojej pracy *.*
    wlasnie jak wyslalam zgloszenie to przypomnialo mi sie ze nie podalam aktualnej nazwy na nk xd
    /Fanaberia (dawna carly)
    ps. o ktorej godzinie moze pojawic sie wydarzenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd mam pewność, że to Ty? Wydarzenie pojawi się jutro o 14:00 bądź 16:00. Przyjdź i porozmawiamy o tym. :)

      /Martyna

      Usuń
    2. Martyna sprawdz sobie ze pisze teraz z takiego samego adresu email co wyslalam Ci moj konkursowy wiersz. poza tym zaraz napisze Ci meil zebys nie miala juz zadnych watpliwosci :) Na spotkanie chetnie sie stawie i mozemy porozmawiac :)
      gdybym wiedziala ze taka sytuacja zaistnieje poczekalabym do zmiany nazwy az do odebrania nagrody zeby nie bylo problemu.
      /Fanaberia

      Usuń
  2. grafiki zajebane od rusków wygrały? całe szczęście że nie brałam udziału w tym syfie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim konkursie można było zrobić z jakich chce się rzeczy - ważne tylko, żeby było zgodnie z tematem. :) Nie mogę to też uznać za syf, bo czasami ruskie rzeczy przydadzą się. Może Ci coś nie pasuje? Trudno się mówi.
      /Martyna

      Usuń
  3. Kiedy mozna odebtac nagrody?

    OdpowiedzUsuń