Playlista

Strony

1 czerwca 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #3 - Nowe stroje

Witajcie!
W związku z tym, że na blogu dużo z nas ma przerwę, postanowiłam napisać dzisiaj posta. Przyszłam do domu już koło 12:20, bo mieliśmy tylko jedną lekcję o 9:10 (biologię), a później poszliśmy do parku i zrobiliśmy piknik. Było fajnie, dużo żarcia 😄.

***

Wczoraj zadecydowałam, że odwiedzę rosyjską Awatarię na portalu fotostrana.ru, aby sprawdzić, czy czegoś przypadkiem nie dodali. Nie myliłam się. Ostatnio pojawiły się aż 3 nowe stroje, których jeszcze u nas nie ma. Są w kategorii "Wiosenne". Niestety nie wiem, jakie ubrania są dla chłopców.

"Patrycia"


Bardzo mi się podoba ten strój. Moderatorzy gry dodali go najwcześniej z pozostałych. Nie wiem dlaczego, ale trochę przypomina mi strój kucharza przez spódniczkę na szelkach, która wygląda jak fartuch 😂. Niestety nie lubię awataryjnych okularów, dlatego bez tego dodatku strój byłby lepszy. Bardzo mi się podoba morski kolor w tej stylizacji. Chętnie kupiłabym ten komplet. Niestety jego koszt wynosi aż 316G + VIP.
Zobaczmy ceny wszystkich części stroju "Patricia":


Najdroższą częścią kompletu jest spódniczka na szelkach. Aby ją kupić, trzeba mieć status VIP oraz 76G. Okulary są najtańsze. Wszystkie ubrania są za Goldy.

"Niezapominajka"


Ten strój mnie się najbardziej podoba ze wszystkich. Nie bez powodu nosi nazwę "Niezapominajka". W komplecie jest naszyjnik z tym kwiatem oraz na głowie są 3 niezapominajki w formie spinki. O takim mieniu świadczy też kolor całego kompletu. Uwielbiam takie odcienie niebieskiego. Cały strój kosztuje 8000S + 203G + VIP.
Ceny wszystkich części stroju "Niezapominajka":


Jedynym ubraniem, które można kupić za Srebro, są buty. Za Goldy najdroższe są spodnie (potrzebny jest status VIP). Myślę, że zdecydowanie warto je kupić, bo są inne od wszystkich. Najtańszą rzeczą jest spinka z niezapominajek.

"Cienka sztuczka"


Ostatni nowy strój ma nazwę "Cienka sztuczka" (tak przynajmniej przetłumaczył mi kochany wujek Google). Ten komplet najmniej mi się podoba z pozostałych. Według mnie sukienka jest pomysłowa i ładna, natomiast okulary i kolczyki zdecydowanie nieudane. Zastanawiam się jak ocenić torebkę. Z jednej strony fajna, bo pasuje do całości, z drugiej - nie jest dopracowana. Nie wiadomo za co awatar ją trzyma. Cały koszt stylizacji wynosi 15000S + 245G.
Ceny wszystkich części stroju "Cienka sztuczka":


Tutaj aż dwie rzeczy są za Srebro - okulary (5000S) i buty (10000S). Najdroższa jest sukienka (potrzebny jest status VIP), a najtańszą częścią stroju są kolczyki.

***

Podsumowując - chciałabym, aby te stroje, które dodali na rosyjskiej Awatarii, pojawiły się u nas. Najbardziej zależy mi na stroju "Niezapominajka", bo jest on po prostu cudowny i na pewno znalazłby się szybko w mojej garderobie.

Który strój podoba Wam się najbardziej? Chcecie, aby nasi moderatorzy dodali te komplety na polską Awatarię? Zagłosujcie w poniższej sondzie i wypowiedzcie się w wydarzeniach!

Do zobaczenia jutro!
/Artemida

2 komentarze:

  1. Nieprawda ten pierwszy strój w paski został dodany najpóźniej bo on został dodany 31.05.2017 a ten niebieski i czarny dodali 17.05.2017 Jak nie wierzysz to sprawdź Modną Awatarię.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że te wszystkie stroje nie były dodane w tym samym czasie. "Niezapominajka" i "Cienka sztuczka" był wcześniej, a "Patrycia" dopiero 2 dni temu. W związku z tym, że nie pisałam o tych wcześniejszych, postanowiłam połączyć wszystkie 3 razem. Nie wiem, czy wiesz, ale na początku posta napisałam, że OSTATNIO pojawiły się aż 3 nowe stroje. Wiec nie wiem, co tutaj jest niezgodne z prawdą :)
      /Kinga

      Usuń