Playlista

Strony

30 czerwca 2017

Nasze Państwo Awataria #7.

Hej... Cześć... Witajcie!

Dzisiaj publikuję post w godzinach późnych, ponieważ miałem bardzooo zwariowany dzień. Seria- "Nasze Państwo Awataria".

***
No więc pod ostatnim postem wybuchła burza dotycząca mórz. Chodziło o to, że nie mają one dostępu do oceanu. Otóż zapomniałem o tym,  ponieważ jak wiecie (lub nie) ostatnio było u mnie cienko z czasem, dlatego nie mogłem nad każdą częścią posiedzieć 2h i dopracować. Mapka jest tylko zarysem całości, więc jak najbardziej ją mogę robić w Paincie. Nikt mi nie zabroni. Dlatego też, żeby wynagrodzić Wam moją drobną pomyłkę dzisiaj będziecie głosować na nazwy cieśnin. Mam nadzieję, że ten Anonim, który zwrócił uwagę również zagłosuje 😉.

***
Najpierw jednak wyniki poprzedniego głosowania.


Dzisiaj w troszeczkę innym ustawieniu, ale ważne, że jest. Na czerwono zaznaczyłem nazwy mórz, które wygrały. W sondzie nr 4 oraz nr 6 mamy remis. W związku z tym wziąłem kartkę, napisałem nazwę, zwinąłem i wylosowałem. Tak wygląda nasza obecna mapka:


Jak widzicie wszystkie Morza mają dostęp do OCEANU, a Morze Awataryjskie jest wyjątkiem. Zostało stworzone na wzór Morza Kaspijskiego, które jest bezodpływowym jeziorem w Azji i w części północnej w Europie. Nazywa się je morzem, ponieważ jest największym jeziorem na świecie.


***
Dobrze, więc jeżeli mamy już wszystko omówione to zapraszam do głosowania na nazwy cieśnin.


Tutaj będą tylko 2 sony, ponieważ mamy 2 cieśniny. Jedna jest po prawej stronie z morza Awijskiego do Morza Modnistego oraz druga po lewej stronie z Morza Kanionowskiego do Oceanu.



Na dziś to wszystko /Kevin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz