Playlista

Strony

25 czerwca 2017

Tworzymy letnią Profilówkę #1 [Frisk]

Hejka!
Nareszcie wakacje! Macie jakieś plany? Wyjeżdżacie gdzieś czy zostajecie u siebie? Ja osobiście wolę być w domu i wychodzić tylko z paczką przyjaciół na miasto, ale może pojadę nad morze.
Z tej okazji pomyślałam, że mogłabym zrobić jakąś zabawę nawiązującą do tego, a więc oto letnia odsłona TWP (Tworzymy wiosenną profilówkę). Prawdopodobnie za tydzień lub dwa pojawi się jeszcze jedna seria, ale tym razem bardziej do poczytania. Mam nadzieję, iż wam się spodoba. Bez przedłużania zaczynajmy.
Dzisiaj macie za zadanie wybrać postać oraz tło, które będą się prezentować na naszym zdjęciu profilowym . Zacznijmy od tego drugiego.
Znalezione obrazy dla zapytania wakacje
1
Znalezione obrazy dla zapytania wakacje
2
Podobny obraz
3
Znalezione obrazy dla zapytania wakacje
4
Znalezione obrazy dla zapytania wakacje
5
Znalezione obrazy dla zapytania wakacje
6
Znalezione obrazy dla zapytania lato
7


Do wyboru macie dzisiaj jeszcze awatara, a dokładniej strój, w którym będzie się prezentował.
1

2

3

4

5
To już wszystko na dzisiaj. Do zobaczenia w następnym poście!
/Frisk

4 komentarze:

  1. Wyjaśnij mi jedną rzecz - po co w sondach jest opcja "Jestem współtwórcą bloga"??? To znaczy, że ten współtwórca nie ma prawa wyboru innej opcji w sondzie? Poza tym z tej opcji korzystają również czytelnicy. Wyjaśnij mi, proszę, sens tej opcji. Możesz to rozpisać w kilku argumentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używaliśmy tej opcji, ale już od niej odeszliśmy. Być może Laura o tym zapomniała.
      /Kinga

      Usuń
    2. Wiadomo - krowy mają mniej rozwinięty mózg niż ludzie. Zwłaszcza te święte ;)

      Usuń
    3. No błagam. To nie jest powód, aby ją obrażać...
      /Kinga

      Usuń