Playlista

Strony

12 czerwca 2017

Pokoje Awatarów #9

Witajcie!
Mam dużo wolnego czasu, dlatego piszę dla Was posta. Jutro od 9:00 do 12:00 mam piknik klasowy, a wieczorem od 18:00 do 22:00 idę na komers w mojej szkole. Na szczęście już się skończyła nauka i myślę, że można już świętować początek wakacji 2017!

Dzisiaj jest poniedziałek, czyli dzień, w którym pojawiają się wpisy z serii "Pokoje Awatarów". Pod moją lupę idzie pokój Taylor, redaktorki z bloga Awataria z Siostrami. Poprosiła mnie już jakiś czas temu, abym oceniła jej sypialnię. Nadeszła pora, aby przedstawić Wam ten pokój.


To kolejne wnętrze, które zawiera zdecydowaną większość mebli za Srebro. Sypialnia daje trochę mrocznego klimatu, ale dodane są też jasne przedmioty. Taylor, podobnie jak Laura, postawiła tutaj na kolorystykę czarno-białą, którą wręcz ubóstwiam.
Policzmy koszt wszystkich mebli i dekoracji:
  • tapeta "Kosmici" - 12500S;
  • parkiet - 725S;
  • drzwi na wysoki połysk - 850S;
  • wazon art deco - 1495S;
  • obraz mistrza weneckiego - 12G;
  • dywan art deco - 750S;
  • 2x kinkiet - 2x 550S = 1100S;
  • wenecki świecznik - 250S;
  • 2x parawan art deco - 2x 2200S = 4400S;
  • 2x biała kanapa - 2x 950S = 1900S;
  • okrągły szklany stolik - 860S;
  • rzeźbione łóżko - 1870S;
  • 2x komoda - 2x 870S = 1740S;
  • rzeźbiona drewniana toaletka - 11G;
  • rzeźbiona drewniana komoda - 9G;
  • 3x świeczka - dostępna w warsztacie.
RAZEM: 28440S + 32G

Na tę sypialnię Taylor wydała tylko 32G, natomiast suma Srebra wyniosła do blisko 28500. Natomiast w pokoju widzę pewnie niedoskonałości. Są one znikome, ale jednak istnieją.

Moja ocena: 8/10

W rzeczywistości jestem perfekcjonistką i po części pedantką. Czego się tutaj uczepiłam? Ułożenia niektórych mebli. Mimo wszystko pokój jest ładny i warty polecenia.

Przejdźmy do moich rad:
  1. Dobrze by było, gdybyś zmieniła troszkę umeblowanie. Chodzi mi tutaj o kanapy i parawany. Przesuń prawą kanapę o jedno miejsce do góry, stolik lekko w prawo (jeśli będzie taka potrzeba), a lewy parawan przybliż do lewej kanapy tak, aby było lustrzane odbicie.
  2. Na Twoim miejscu dodałabym jeszcze jeden wazon art deco po lewej stronie drzwi. Najlepiej przesuń trochę w prawo drzwi, kinkiety i wazon, bo może się nie zmieścić.
Na koniec zostawiam Was z tradycyjną sondą:



Do zobaczenia w piątek!
/Artemida

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie wysyłać te pokoje ? /ktoś na pewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz na e-mail blogowy: basniowa-awataria@o2.pl
      lub na mój profil NK. Link znajdziesz w zakładce "Kontakt".
      /Kinga

      Usuń