Playlista

Strony

10 czerwca 2017

Jeden z dziesięciu #1

Witajcie!
Z niecierpliwością czekałam na dzisiejszy dzień. O 20:30 reprezentacja Polski w piłce nożnej podejmie Rumunię. Kibicujemy i trzymamy kciuki za naszych biało-czerwonych.

Dzisiaj rozpoczynamy już 3. edycję zabawy "Jeden z dziesięciu", na którą pewnie większość z Was długo czekała. Nie wiesz, na czym będzie polegała seria lub zapomniałeś jej zasad? Przeczytaj sobie ten post → LINK.


Zobaczmy, kto będzie brał udział w tej serii:


Tutaj nastąpiła mała zmiana. W związku z tym, że Wojtek (Tiger), który zapisał się do serii, skończył ze swoją awataryjną przygodą i blogowym światem, postanowiłam go wypisać. Musiałam poszukać jednego uczestnika na jego miejsce. Zgodziła się na to Wiktoria (Sweet Angel) z bloga Kolorowa Awataria. Bardzo Ci dziękuję!

Nazwy uczestników ułożyłam alfabetycznie. Poniżej zrobiłam ilustrację Waszych stanowisk. Nie musicie pamiętać swoich numerków, bo mamy tabelkę. Ten obrazek będzie nam pokazywał, ile macie szans.


Mam nadzieję, że każdy z uczestników przypomniał sobie regulamin serii. W takim razie startujemy z pierwszą rundą.


Z góry przepraszam, że nie ma polskich znaków. Niestety przy tej czcionce nie mogą być.

Pytanie 1. rundy - Podaj dokładną datę pierwszych urodzin bloga Baśniowa Awataria.

Jest jeden warunek: nie można się pomylić nawet o jeden dzień. To byłoby za proste.
Myślę, że każdy doskonale upora się z tym postawionym przed Wami problemem i zdobędzie 1 punkt na swoim koncie.

Pamiętajcie o takim samym podpisie, jaki podałam w tabeli, przy pisaniu komentarzy!

Na podanie odpowiedzi macie 3 dni. Możecie je pisać do 13 czerwca (wtorek) do godziny 23:59. Wszystkie komentarze zostaną przeze mnie opublikowane 14 czerwca. Wyniki pojawią się w następną sobotę tj. 17 czerwca.

Życzę Wam powodzenia i do zobaczenia jutro lub w poniedziałek!
/Artemida

17 komentarzy:

  1. Odpowiedź to 18 czerwca :) /Just A Dream

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej podasz maila albo coś bo nie wbijam na NK XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie bo to tu trzeba koma dać XD A ja myślałem że na NK czy coś ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj trzeba napisać odpowiedź xD

      Usuń
    2. Ej zmieńcie nagłówek XD bo to już nie ten okres z pistoletem na wode XD

      Usuń
    3. Nagłówek będzie zaktualizowany 15 lub 16 czerwca.
      /Kinga

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam numer 6, tak? 17 czerwca 2017 roku (sobota) Pozdrrawiam ciepło

    /Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  6. 18 czerwiec 2016 /LetItBreathe

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgaduję, że to 17.06.2017r :)
    /Sweet Angel

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jak coś to jeszcze nie ma 18 czerwca. XD
      /Martyna

      Usuń
  9. 18 czerwca 2016 roku.
    /HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli można zmienić odpowiedź, to to robię XD Jednak 17.06.16
    /LetItBreathe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie można zmienić już odpowiedzi :(
      /Kinga

      Usuń