Playlista

Strony

27 czerwca 2017

Jak odzyskać sąsiadów na NK?

TEN POST MOŻESZ ŁATWO ZNALEŹĆ W ZAKŁADCE "PORADNIKI"

Witajcie!
Często się słyszy o "znikających" sąsiadach z Awatarii na NK. Niepotrzebnie większość graczy popada w panikę, która nie przyniesie żadnych korzyści i tylko pogorszy sprawę. W tym poście chcielibyśmy dać Wam na to radę. Powinna Wam pomóc na 100%.


Jeżeli zauważymy na naszym koncie taki obrazek naszych sąsiadów, musimy zrobić jedną bardzo ważną rzecz, aby ich odzyskać. Musimy wejść w naszych znajomych na NK i usunąć konto, które ma nazwę "konto zablokowane".


Gdy usuniemy zablokowane konto, wchodzimy na Awatarię i sprawdzamy, czy wrócili nasi sąsiedzi.


Tak jak wspominaliśmy wcześniej - ten proces powinien zawsze przynieść skutek. Jeżeli po usunięciu zablokowanego konta nie pojawią się sąsiedzi, musicie jeszcze raz dokładnie przepatrzeć swoich znajomych na NK. Być może jest u Was drugie takie konto.

Mamy nadzieję, że pomogliśmy Wam tym poradnikiem 😉. Jeżeli macie jakieś pytania na ten temat, zadawajcie je w komentarzach pod postem.

/Administracja bloga Baśniowa Awataria [autor: Artemida]

4 komentarze:

  1. Też miałam taki problem usunęłam każde takie konto przepatrzyłam po kilka razy i nic :/ więc zaczęłam usuwać innych znajomych których nie widziałam dawno online usunęłam coś ponad 400 lub mniej nie pamiętam i znów miałam znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie umiem usunac kont zablokowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. jak usunac konto balokowane bo u mnie sie nie da

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinieneś najechać na konto zablokowane i dać opcję "usuń". Jeżeli tak zrobiłeś i nic się nie udało, to nie wiem, jak Ci pomóc :(

      Usuń