Playlista

Strony

18 października 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #7 - Nowe stroje

Hejka!
Na początku bardzo bym chciała podziękować administracji za przyjęcie mnie na stałe na bloga oraz Wam za to, że tak miło mnie przyjęliście. Bardzo się cieszę, że dostałam taką szansę i postaram się jej nie zmarnować. 

Źródło - oficjalna grupa Awatarii na vk

Dzisiaj, na rosyjskiej Awatarii pojawiły się jesienne ubrania. Prezentują się tak:


Niestety, posiadam tylko damskie stroje.
W pierwszym komplecie dominuje czerwień. Ta falbankowa sukienka jest piękna, świetnie pasuje do rajstop i butów. Całość dopełniają kolczyki i plecak. W dodatku genialnie komponuje się z moim makijażem 😂.
W drugim zaś stroju przeważa kolor niebieski i brązowy. Bardzo podoba mi się ta tunika w połączeniu z torebką i szalikiem. Buty świetnie z nimi współgrają. Uroku dodają kolczyki, które są w tych samych kolororach tak, jak reszta kompletu.
Ceny są dość niskie, a ubrania bardzo ładne. Gdyby nie fakt, że na Awatarii rosyjskiej jestem biedna, to na pewno bym sobie któryś z nich kupiła.
A Wam jak się podobają? Możecie ocenić w sondzie lub w komentarzu.


Pozdrawiam!
/Auriana

3 komentarze:

  1. Cudowne !!!! XD

    /Primadonna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stawiaj przecinka przed "oraz", ogranicz ilość emotikon i unikaj powtórzeń. Do reszty nie mogę się doczepić. Co do stroji, bardzo mi się podobają i w duchu liczę na to, że dodadzą je na polską Awatarię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za zastrzeżenie. Chciałam Ci jeszcze zwrócić uwagę, że pisze się "stroi" a nie "stroji" xD
      /Kinga

      Usuń