Playlista

Strony

18 października 2017

Życie na Awatarii - część pierwsza.

Witam.

Przepraszam, że ten post został opublikowany dość bardzo późno, ponieważ musiałam się uczyć na sprawdzian z chemii.


Mam nadzieję, że już dzisiaj jesteście gotowi i odpowiecie mi na te parę pytań 😅. Na początku przedstawię Wam mały regulamin, żeby było zgodnie z zasadami tej serii.

Regulamin:
1.1. Na odpowiedź macie 2 dni. Jeśli ktoś nie zdąży albo zapomniał, niestety nie zaliczę punkt. Kiedy uczestnik odpowie na kilka pytań a resztę pozostawi puste, ponieważ nie wiedział jak i co wpisać - dostanie pod tymi co odpowiedział. 
1.2. Nie można odpisywać.
1.3. Jeśli osoba uczestnicząca nie odpowie w pierwszej i drugiej części serii, zostanie zdyskwalifikowana.

A teraz zaczniemy z pytaniami:

1. Z czym Ci się kojarzy Awataria?

2. Co byś zmieniła w tej grze?

3. Masz jakieś kompleksy? Jeśli tak to napisz.

4. Twoim zdaniem, która Awataria jest lepsza? (rosyjska czy polska).

Następne 4 pytania będą 20.10 (tj. piątek). Te osoby co zdobędą maksymalnie 5/6 punktów przejdzie do drugiej części. Jeśli ktoś będzie miał mniej niż 5/6, niestety musi zostać w pierwszej części.

Pozostaje mi tylko życzyć Wam powodzenia!
Martyna




6 komentarzy:

  1. Awataria, kojarzy mi się z grą, która w pewnym sensie, pokazuję rzeczywistość. Zarabia się, mebluje mieszkania po "swojemu" oraz poznaję wspaniałych ludzi.

    Co bym zmieniła? Myślę, że nic. Gdyby jednak dodali te wszystkie rzeczy z Rosji, to by było fajnie.

    Co to za pytanie?! XD Jeśli chodzi o rzeczywistość, to jakoś staram się akceptować siebie, lecz są takie złe dni. Wolałabym swoje kompleksy zostawić dla siebie.

    Oczywiście, że Rosyjska. Jestem tam wiele fajnych mebli i ubrań, których my nie posiadamy. Na Polskiej Awatarii, lubię sobie popisać z moimi przyjaciółmi.

    Pozdrawiam.
    /Daj Mi Marsa
    P.S. Nie wiem gdzie miałam to napisać, nie wspomniałaś o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o 3 pytanie kompleksy czyli, że coś Ci się nie podoba w Twojej awatarce typu: jest zbyt brzydka itd.
      /Martyna

      Usuń
    2. Zaniedbuję swoją Awatarkę, nie zarabiam G i nie zakupuję jej ubrań i mebli. Przez 3 miesiące posiadam ten sam poziom.
      Pozdrawiam.
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
    3. A ja przez 5 miesięcy mam ten sam poziom XDD
      /Ogor

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Hm. Awataria kojarzy mi się z grą, w której można przeżyc fajne przygody, poznać fajnych ludzi i mieć jakieś fajne wspomnienia tez z internetu.
    2. Szczerze mówiąc, to nic. Chciałbym jedynie, aby ta gra była taka, jak dawniej. W sensie, że grałoby więcej osób i nie było by takiej "patologii" (? XD) jak teraz.
    3. Na Awatarii nie mam żadnych kompleksów moja postać podoba mi się taka, jaka jest.
    4. Pod względem ubrań i mebli to oczywistą oczywistością jest to, że wybrałbym rosyjską, ale pod innymi względami (np. gracze, wydarzenia) to wybrałbym polską.
    /// Aj em Ogór xD

    OdpowiedzUsuń