Playlista

Strony

6 października 2017

Zapomniane miejsce - lodowisko

Hejka!
Na początku chciałabym przeprosić za brak postów przez kilka ostatnich dni. Cały tydzień miałam zawalony kartkówkami, sprawdzianami i jeszcze musiałam przeczytać lekturę (jakby ktoś był ciekawy, to czytałam "Zemstę") 😝. A teraz zapraszam do przeczytania mojej wypowiedzi na temat jednej z lokalizacji na Awatarii.



Miejsce, w którym można jeździć na łyżwach, od dawna świeci pustkami. Im lepsze obuwie lodowiskowe, tym dłużej możesz z nich korzystać. Dodatkowo na lodzie można wykonywać różne animacje, np.: jaskółka. Dlaczego to miejsce nie jest odwiedzane przez awatarów?


Przyjrzyjmy się zatem łyżwom. Zwykłe, bez żadnego bonusu, możemy wykonać w warsztacie. W nich możemy się ślizgać po lodzie 30 minut. Następne - łyżwy błękitne. Są za 3 złote monety. Czas użycia - 10 minut. Dzięki nim możemy też wykonać jaskółkę. I ostatnie, zarazem najdroższe, czyli biało-złote. Kosztują aż 10 G. Jeździć w nich możemy pół godziny, jest też opcja wykonywania dwóch animacji. 

Teraz, w końcu przyszła pora na odpowiedź - czemu w tej lokalizacji nie ma awatarów? Według mnie jest to spowodowane ceną. Gdyby sprzęt do jazdy po lodzie był o połowę tańszy, pewnie co jakiś czas przewijałyby się różne osoby. Może też przez to, że większość ludzi spędza czas na ulicy i skwerku (ja w sumie też). Napiszcie w komentarzu, jak Wy oceniacie lodowisko.

Do następnego!
/Gratka

3 komentarze:

  1. 10/10 ��
    Często przychodzę tam ze znajomymi, bo można tam w spokoju popisać ze sobą. Lodowisko jest o ok. 15 poziomu czynne, więc pewnie dlatego mało osób tam przychodzi.
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadując, chodzisz do 7 klasy. XD /W sercu lód

    OdpowiedzUsuń