Playlista

Strony

2 października 2017

Top 5 #1

Witajcie!

Na wielu blogach mogliście zobaczyć serię typu Top 5. Postanowiłam napisać taki post. Pamiętajcie, że jest to tylko moje zdanie i nie musicie się ze mną zgadzać. Na pierwszy rzut idzie Top 5 wydarzeń, których za często nie widujemy w grze. 


Miejsce piąte

(źródło:grafika google)
Restauracja przez jakiś czas, była popularnym wydarzeniem. Można było zamówić w takich miejscach wszystko (naprawdę wszystko). Za posiłek płaciło się niewidzialnymi pieniędzmi.

                     
 Miejsce czwarte



Jeśli gracie w awatarię dość długo, pamiętacie pewnie wydarzenia typu impreza. Aktualnie rzadko można zobaczyć takie wydarzenie. Jeśli ktoś takie stworzy, zwykle nie przychodzi na nie tłum ludzi. Mimo wszystko, można tam się z kimś zaprzyjaźnić. 


Miejsce trzecie


Kto z Was nie skusiłby się na pięciogwiazdkowy hotel? Uwielbiałam takie wydarzenia, mimo tego że przychodziłam tam zaledwie na kilka minut. Nigdy nie miało się prywatności w pokojach, więc nie chodziłam na takie wydarzenia.


Miejsce drugie

(źródło:grafika google)

Przez pewien czas była tzw. "faza" na tworzenie królestw. Oczywiście nie wszystkim udawało się utrzymać go choćby przez tydzień. Nie będę tutaj wymieniać przyczyn. Tak czy inaczej, można dołączyć je do zagrożonych wyginięciem.

Miejsce pierwsze 

(zdjęcie zrobione na potrzeby posta xD)


Co jakiś czas (dobra, raz na miesiąc, może dłużej) ktoś robi pogrzeb. Oczywiście nikt nie umiera, i wydarzenia te są robione najczęściej dla żartu. Wygląda to tak, że zmarła osoba leży na łóżku, a przyjaciele i przypadkowe osoby, płaczą. Niektórzy nie przepadają za takimi wydarzeniami.


Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Opisy są ubogie, ponieważ nie chce Was zanudzać. Jakie według Was wydarzenie, jest najrzadziej stwarzane?

Życzę miłego dnia, pozdrawiam!
//Karina

8 komentarzy:

  1. Hejka, oto jest taka sprawa, bo ja ta serię prowadziłam na AKI i ona dalej jest aktualna i chodził ów niej praktycznie o to samo, że są miejsca itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już coś o najpierw była na RA w poście o wydarzeniach, których już raczej nie spotkamy. Co za mózgi...

      Usuń
    2. https://awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com/2017/03/top-5-2-5-youtuerow-ktorzy-skonczyli.html?m=1

      Usuń
    3. Anonimowy daj linka, proszę.

      Usuń
    4. Ciężko poszukać? Poza tym seria typu "top 5" była na wielu blogach. W tej kwestii znów odsyłam na RA (post o spotkaniu blogerów. Ale chwila - ty tam byłaś ;)

      Usuń
    5. Ja już poszukałam. Na RA jest post mówiący o wydarzeniach, których możemy już nie zobaczyć. Ja przedstawiłam kilka z nich w top 5. Top 5 było również na kilku innych blogach.
      //Dasvidaniya

      Usuń
    6. Nawet jeśli post jest podobny to wy niejesteście bez winy. Anhur wprowadził na bloga serię Typy awatari czy cuś takiego. Wcześniej Megumi prowadziła taką serię na swoim blogu.

      Usuń
    7. Nie chodzi koniecznie o wydarzenia...

      Usuń