Playlista

Strony

8 października 2017

Ubrania najczęściej noszone przez Awatarki

Hejka! <3 
Musicie przyznać, że większość Awatarek ubiera się na określony styl. Moim zdaniem taki ubiór wygląda ładnie, ale zdążył się już znudzić. W dzisiejszym poście pokażę Wam 10 najpopularniejszych ubrań noszonych przez Awatarki.

1. Buty ,,Punk"


Chyba nie zdziwiło Was to, że te buty trafiły na pierwsze miejsce? Bez wątpienia są one najpopularniejsze i najczęściej ubierane. Pasują prawie do każdego stroju.

2. Nóż pielęgniarki


Nie wiem, kto wymyślił tę modę, ale to wygląda strasznie. Awatarki biegające z zakrwawionym nożem po ulicy. Średnio pasują do niektórych stylizacji, ale jak kto woli (mam teorię, że to tak naprawdę ketchup, a nóż ukradły z jakiejś restauracji).

3. Spodenki ,,Military"


Moim zdaniem są najładniejszymi krótkimi spodenkami na Awatarii. Można łatwo wymyślić stylizację przy ich użyciu. Są one naprawdę popularne i się nie dziwię.

4. Różowy top


Zwykle noszony razem ze spodenkami ,,Military". Świetnie do siebie pasują i tworzą ładny komplet.

5. Pas ,,Wiedźma"


Najczęściej zakładany dodatek. Moim zdaniem czasami psuje stylizację, gdyż tych dodatków jest już zbyt wiele.

6. Rękawiczki ,,Gwiazda rocka"


Oczywiście te rękawiczki musiały się tu pojawić. Sama je dość często noszę. 

7. Kurtka ,,Strojnisia"


Idealnie pasuje do teraźniejszej pory roku - jesieni. Świetnie komponuje się z motylkowym topem.

8. Wianek kwiatowej wróżki


Bardzo często można go zauważyć na głowach awatarek. Myślę, że to jeden z najładniejszych dodatków.

9. Kolczyki ,,Gwiazda rocka"


Czy ktoś w ogóle nosi inne kolczyki 😂?

10. Kardigan ,,Lilia wodna"


Pasuje niemalże do wszystkiego. Większość stylizacji nie może się bez niego obejść. Jest to najczęściej noszone przeze mnie ubranie na Awatarii.

Od razu uprzedzam, że to tylko moja subiektywna opinia i każdy może mieć inne zdanie na ten temat. Możecie napisać w komentarzu, jakie w Waszej opinii jest najpopularniejsze, najładniejsze ubranie oraz czy zgadzacie się ze mną. Chętnie przeczytam każdy komentarz.

Pozdrawiam!
/Auriana

3 komentarze:

  1. Połowy ubrań z wymienionych nawet nie mam. Najładniejszy jest chyba ten tasak. xD
    Czekam na te Halloween, bo chcę go w końcu kupić (oczywiście jako mroczny dodatek).
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ta cała moda na czarne dodatki, a raczej zbyt dużą ilość czarnych dodatków nie podoba. Mam je wszystkie w szafie ale rzadko ubieram wszystkie na raz.
    Wpis bardzo ciekawy. Zmieniłabym tylko miejsce czwarte.

    /Gratka :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się nie podoba. Moim zdaniem często przesadzają z tymi dodatkami. A nad miejscem czwartym zastanawiałam się, ale postanowiłam, że dodam, ponieważ coraz częściej widzę te bluzki. Zwykle co druga awatarka na skwerze ją nosi xD

      Usuń