Playlista

Strony

1 października 2017

Projektant #1

Siemaneczko! 
Jak po tytule można wywnioskować, rozpoczynam nową serię na blogu. O co w niej chodzi? Już wyjaśniam. Zasady są proste. Ja zapodaję temat, a Waszym zadaniem jest zaprojektowanie stroju na awatarze na daną okazję. Ale uwaga! Stroje mają być narysowane przez Was w dowolnym programie graficznym (pixlr, pts itd.). Nie jest dozwolone używanie elementów z gry, ani z Rosyjskich grafik. Przy ocenianiu bardziej będę brała pod uwagę pomysł, a nie wykonanie (oczywiście to też jest ważne), gdyż nie każdy ma umiejętności graficzne, a żeby każdy miał szansę na wygranie.
No, więc myślę, że zasady omówione. Temat do zaprojektowania stroju: Codzienny.
Możliwości jest wiele, więc macie szansę wykazać się kreatywnością. Nagrodą będzie status V.I.P. na 5 dni.
Prace można wysyłać na moje NK [LINK], lub na adres: aurianaforever@wp.pl 

Powodzenia! <3
/Auriana

19 komentarzy:

  1. Nie wierzę w to co mówię, ale ta seria była prowadzona przez Wojtka i chodziło w niej dokładnie o to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę serię prowadziłam dawno przed Wojtkiem, tylko ze zmienionymi trochę zasadami. Tu link, jeśli nie wierzysz: http://awataria-na-wesolo.blogspot.com/2016/04/projektant-0.html?m=0
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. ooo wojtusiek z anonimka się odezwał..No, bo kto by czytał nudne posty wojtka, tylko on samm

      Usuń
    3. Przykro mi, ale biorę to na swoje serce, że to nie ja pisałem z anonima :).

      Usuń
  2. Fajnie usuwać komentarze ahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My nie usuwamy komentarzy. Przepraszamy, ale nie zawsze jesteśmy dostępni cały dzień. Mamy swoje życie.
      /Kinga

      Usuń
  3. Ulala *u*. Aż chyba wezmę udział. Hihi ^^
    Pozdrawiam
    /Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola hola, Patrysiu nie przesadzasz przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przesadza. Chyba ma prawo ją odnowić? Tę serię prowadziła na blogu ANW pod nickiem Faraonka. Nawet podała link do tego posta. Możesz zajrzeć :)
      /Kinga

      Usuń
    2. Faraonka mówisz? JA MIAŁAM TEN NICK!!! :o
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
    3. A ty też nie przesadzasz? XDD Mudzyn ogarnij się w końcu xDD
      PS Dobrze że nie zaczął pisać liczb słownie XD
      /Ogór

      Usuń
    4. Może i miałaś taki nick, ale co ma to do tego?

      Usuń
    5. gdy byłam z Wojtekiem to podobno sam "wymyślił" te nicki. Faraonka i Faraon, ale okazuje się, że Wojtuś wszystko kopiuje...
      Pozdrawiam.
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
    6. Ah ten wojtuś.. xD
      Równiez pzodrawiam
      /Taylor

      Usuń
  5. Mudżyn... ona prowadziła ją jako pierwsza i nie pleć głupot...!! oraz nie pisz z anonimka :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak wgl to się pisze mudzyn a nie mudżyn xDDD
      /Ogór

      Usuń
    2. Żałosna jesteś, bo ja nie piszę z anonimka. Brak słów do takich anonimów jak ty, sama piszesz z anonimów 😂.

      Usuń
    3. ychy..jasne :) xD Ja go nazywam Mudżyn, a od dziś D Dżyn :)

      Usuń
    4. Wojtek, przecież nie każdy musi mieć konto google.. :P

      Usuń