Playlista

Strony

17 października 2017

Genialne pozy- cz.1.

Hej... Cześć... Witajcie!

Powracam z mojej 2-tygodniowej przerwy i mam dla Was coś nowego oraz może śmiesznego. Jest to zwykły post, który podzieliłem na kilka części (za dużo fotek)...Obrazki prezentują dziwne ruchy, które wykonują nasze postaci podczas wykonywania różnych czynności.

1.

Tutaj mamy dość śmieszną sytuację. Możemy sobie wyobrazić, że jedna dziewczyna chciała popchnąć drugą lub podłożyć jej nogę. Ach, te babskie kłótnie 😂... Każdy wie, jak się kończą.

2.

Powyżej widzimy, jak pewna dziewczyna idzie słynnym krokiem "Get the London Look" (nawet jej strój po części pasuje 😅 ). Muszę przyznać, że dotrzymuje kroku modelkom!

3.

Tutaj mój awatar wygląda jakby chciał skakać na jednej nodze. A może tak, jak ja zwichnął kostkę?

4.

Obrazek przedstawia kolejną dziewczynę, która tym razem (chyba) ma zamiar potknąć się o swoje własne nogi... Tylko uważaj na ten tasak!

5.

Znów ja? W tym wydaniu mamy awatara, który również postawił na londyński styl. W tym sezonie to modne, nawet w reklamie słynnych kosmetyków "Rimmel" (nie ma to jak 2 siostry).


A tu z wyjątkową Ritą Orą, która wypowiada "Get de Landyn Luk".

6.

A tutaj chyba zachciało mu się... Dobrze, że w pobliżu były drzewka. Wygląda również, jakby skakał lub stał na baczność.


Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że post się spodobał. Jeżeli macie jakieś propozycje odnośnie póz postaci, piszcie w komentarzach. Możecie również wysłać screeny waszych postaci, jak robią coś dziwnego. W tym celu wysyłajcie je na e-maila: basniowa-awataria@o2.pl.Tylko napiszcie, czy mam je wstawić na bloga. W bliższym czasie (jak znów zrobię ciekawe fotki) pojawi się kolejna taka publikacja.

Miłego dnia!
/Kevin

7 komentarzy:

  1. xD nie no ostatnie jest najs xD aż się zaśmiałem WOW (?) XDD i wgl moim zdaniem zrób taką serię x"D to by było zacnie XD
    /Aj em Ogór xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem. zastanowię się. Musiałbym zebrać więcej fotek, a z tym może być drobny problem xD
      /Kevin

      Usuń
  2. Fajne, fajne. Czekam na więcej. :)
    Pozdrawiam.
    /Daj Mi Marsa

    OdpowiedzUsuń
  3. A HA HA HA HA HA ALE BEKA NORMALNIE LEŻE I NIE MOGE SIE PODNIEŚĆ XDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń