Playlista

Strony

2 października 2017

Przeróbka #2

Witajcie! Może ktoś jeszcze pamięta post, w którym pokazuje Wam poje projekty? Postanowiłam, że zrobię z tego serię. Nie będę jej pewnie dodawać zbyt często, ale co jakiś czas powinna się pojawić. Mam nadzieję, iż wpis się spodoba.


Tak prezentuje się pierwsza propozycja. Jest to połączenie pokolorowanych spodenek "Military"  oraz topu "Poison kiss".  W grze ten zestaw jest chyba ładniejszy. Tak już jest jak się nie ma zdolności graficznych. 😕 A Wam jak się podoba ta sukienka? 


Tutaj połączyłam ze sobą szmaragdowy top (oczywiście przebarwiony na czerwono) i spódnice "Punk". Oryginalna bluzka ma rękawy, ja je skróciłam. Kropki, które pokrywały całość po prostu zamalowałam, ponieważ nie pasowały by one do pasków na spódnicy. Chcielibyście taką sukienkę na Awatarii.?

To by było na tyle. Dziękuję za przeczytanie i życzę miłego, nowego tygodnia :)

/Gratka

1 komentarz:

  1. Według mnie ładniejsza jest druga sukienka. Chętnie bym ją kupiła, gdyby była w grze.

    OdpowiedzUsuń