Playlista

Strony

11 października 2017

Nowinki z rosyjskiej Awatarii #6 - Nowy komplet mebli "Sala sportowa"

Witajcie!
Bardzo przepraszam, że w ten poniedziałek nie napisałam posta. Wszystko przez ogromny natłok nauki. Co chwilę jakaś kartkówka albo odpowiedź ustna. Na szczęście jutro jadę na wycieczkę do Ojcowa, a w piątek mam ślubowanie. Dlatego już dzisiaj mogę zacząć świętować weekend.

Dzisiaj dostałam informację od Emilki z bloga AKI, że prawdopodobnie na rosyjskiej Awatarii zawitał nowy zestaw mebli. Postanowiłam sprawdzić i to stało się prawdą! Jak wygląda?

Źródło: oficjalna grupa Awatarii na VK

Tym razem moderatorzy zrobili salę sportową (siłownię), którą każdy gracz może mieć w swoim domu. Może chcą zadbać o nasze zdrowie 😂? 


Przeczytałam na grupie, że koszt tego zestawu nie będzie stały. Od dzisiaj przez 7 dni Rosjanie mają cenę promocyjną - 23498S i 295G. Myślę, że nie jest wygórowana, a warta wartości wnętrza. Według mnie ten komplet jest śliczny. Ale najprawdopodobniej koszt zostanie podwyższony za tydzień, gdy promocja minie.


Na razie moderatorzy ukryli ceny poszczególnych mebli i dekoracji wchodzących w skład sali sportowej. Może się powoli domyślacie, które przedmioty będą za Srebro i Goldy? Na ten moment mamy możliwość kupna jedynie całego pokoju.


Nie musiałam długo szukać osoby, która już zdążyła kupić nowy zestaw mebli. Prawie każda osoba z czołówki rankingu Top Najaktywniejszych posiada już salę sportową w swoich awataryjnych domach. Powyżej możecie zobaczyć, jak prezentuje się ten pokój w praktyce.

ANIMACJE:


Zapewne jesteście ciekawi, czy nasi moderatorzy wzbogacili to pomieszczenie o jakieś animacje. Zdecydowanie powyższa animacja góruje nad pozostałymi. Możemy wczuć się w rolę boksera, który ćwiczy na worku treningowym. Zrobiłam screeny kilku ujęć, bo niestety nie mam programu do nagrywania ani do robienia gifów.



Te trzy animacje u nikogo nie powinny wzbudzić większego zachwytu. Mamy trzyosobową ławeczkę, piłkę, na której również możemy siedzieć i materac, które jest miejscem, gdzie możemy poleżeć i odpocząć.

***

Co bym jeszcze udoskonaliła? Dodałabym więcej animacji:

  • Na drabinkach (np. wchodzenie i schodzenie);
  • Na sztangach (np. podnoszenie i opuszczanie);
  • Na materacach do ćwiczeń (np. brzuszki);
  • Na piłce (np. podskoki na siedząco).
Ale i tak nie należy narzekać. Trzeba się cieszyć z tego, co się dostało. Z niecierpliwością czekam na dodanie sali sportowej do naszych awataryjnych sklepów w Polsce. Może pojawią się w przyszłą środę?

A jak Wam się podoba nowy zestaw? Głosujcie w sondzie i zostawcie komentarz!



Pozdrawiam!
/Artemida
P.S.: Przypominam, że 13 października kończy się okres próbny Auriany i Martyny. Postaramy się w sobotę opublikować post informujący, czy dziewczyny przeszły swój okres próbny.

6 komentarzy:

  1. Ja nagram filmik ze wszystkimi animacjami niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Wierzę, że nasi moderatorzy dodadzą to za jakiś czas.
      /Kinga

      Usuń
  3. Super myślę że niedługo na nk będzie bo nie mg wejść na nią i żaden inny gracz na awatarii

    /Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dodała ćwiczenia - dla chłopaków pompki (huehuehuehue), a dla dziewczyn przysiady hahahahahah xD

    OdpowiedzUsuń