Playlista

Strony

13 lipca 2018

Wakacyjny Tag 馃尀

Hello!
Jak mo偶ecie ujrze膰 po tytule zamierzam zrobi膰 tag wakacyjny, b臋d膮 to pytania wakacyjne, typowo letnie. Ka偶dy z Was mo偶e zrobi膰 podobny, czy nawet taki sam tag na swoim blogu, niekoniecznie zaznaczaj膮c inspiracj臋. Pytania wzi臋艂am z pewnej strony internetowej, mam nadziej臋, 偶e Wam si臋 spodoba! Zapraszam do czytania artyku艂u...

1. Ulubione lody?
Mam kilka smak贸w, bardzo lubi臋 lody w艂oskie, a je艣li je kupuj臋 to wybieram z owocow膮 polew膮 i kiwi, opr贸cz nich czasem skusz臋 si臋 na lody ameryka艅skie i ga艂kowe, moje ulubione to smak s艂onego karmelu i oreo. No, ale oczywi艣cie nie mo偶e zabrakn膮膰 lod贸w tzw.' kupnych', co z decydowanie kr贸luje u mnie 'Bracia koral' z polew膮 z belgijskiej czekolady i kawa艂kami ciasteczek. Zach臋cam do ich spr贸bowania!

2. Tw贸j ulubiony, letni owoc?
Zdecydowanie brzoskwinia, nektarynka. Bardzo lubi臋 je ze wzgl臋du na to, 偶e s膮 bardzo soczyste i s艂odziutkie, mog艂abym je艣膰 je bez umiaru!

3. Morze czy jezioro?
Nie wiem, rzadko na nich bywam, nie lubi臋 sp臋dza膰 wolnego czasu je偶d偶膮c nad wod臋, ale je艣li mia艂abym wybiera膰 to chyba morze, jest zdecydowanie 艂adniejsze, ciekawsze. Jezioro te偶 jest niczego sobie, tym bardziej, 偶e jest mniej zaludnione.

4. Sanda艂y czy japonki?
Na pewno japonki! Sanda艂y tak sobie, rzadko w nich chodz臋, mam mo偶e z dwie pary, uwa偶am, 偶e japonki s膮 wygodniejsze

5. Lubisz wieczorne spacery po pla偶y?
Nie jestem do艣膰 cz臋sto na pla偶ach, niedawno by艂am na wycieczce nad morzem i wieczorem chodzili艣my zbiera膰 bursztyny, by艂o naprawd臋 pi臋knie ♥ (Pomijaj膮c owady), najbardziej podoba mi si臋 zach贸d s艂o艅ca, jest po prostu cudny.

6. Lubisz si臋 opala膰?
Nie, nie lubi臋 w og贸le po s艂o艅cu chodzi膰. To nie dla mnie.

7. Ulubiony lakier do paznokci?
Jak wiadomo w wakacje mo偶na sobie pozwoli膰 na malowanie. Obecnie zapuszczam paznokcie i u偶ywam od偶ywki, wi臋c nie malowa艂am na razie. Kupi艂am sobie dwa lakiery z Golden Rose w odcieniu z艂otym i rose gold, jak testowa艂am wydawa艂y si臋 艣liczne, wi臋c mam nadziej臋, 偶e mnie nie zawiod膮!

8. Jednocz臋艣ciowy czy dwucz臋艣ciowy?
No raczej dwucz臋艣ciowy, jako艣 jednocz臋艣ciowy nie przypada mi do gustu.

9. T- shirt czy top?
Chyba top, ale to zale偶y jaki wz贸r bluzki, ostatnio polubi艂am kr贸tkie topy.

10. Sp贸dnica czy shorty?
Oczywi艣cie, 偶e sp贸dnica, bo uwielbiam w niej chodzi膰, po prostu jest mi wygodnie, nie lubi臋 chodzi膰 w kr贸tkich spodenkach :/

11. Sukienka czy sp贸dnica?
Obie cz臋艣ci garderoby uwielbiam, bo dzi臋ki nim czuj臋 si臋 tak dziewcz臋co. Jednak chyba sukienka bardziej skrada moje serce.

12. Baseny otwarte czy zamkni臋te?
Rzaaaadko chodz臋 na basen, nie lubi臋 p艂ywa膰, mimo, 偶e potrafi臋. Nie umiem wybra膰.

13. Rolki czy rower?
Obecnie kr贸luje rower, bardziej mog臋 spali膰 kalorie i popracowa膰. Na rolkach nie mog臋 je藕dzi膰 ze wzgl臋du na problemy u n贸g.

14. Ulubiony nap贸j orze藕wiaj膮cy?
Lemoniada! Ale taka samemu przyrz膮dzona, kocham po prostu.

15. Grill czy ognisko?
Hmm, jedzenie bardziej wol臋 z grilla ni偶 z ogniska, chocia偶 atmosfera wydaje mi si臋, 偶e fajniejsza jest przy ognisku.

16. O kt贸rej godzinie wstajesz/ idziesz spa膰 w wakacje?
Wstaj臋 r贸偶nie, ostatnio wol臋 wstawa膰 wcze艣niej 7/8 godzina, a spa膰 id臋 ok. godziny 23 czasem wcze艣niej lub p贸藕niej.

17. Gdzie zamierzasz sp臋dzi膰 wakacje?
Nie mam szczeg贸lnych plan贸w, lecz mam nadziej臋, 偶e to si臋 zmieni.

18. Jak uwa偶asz, czy wakacje to sezon blogowania?
My艣l臋, 偶e tak, chocia偶 w wakacje te偶 chcemy odpocz膮膰, zrelaksowa膰 si臋, ale mimo to i tak jest wi臋cej czasu ni偶 w rok szkolny.

19. Lubisz p艂ywa膰 na rowerach wodnych?
Nigdy nie p艂ywa艂am, lecz wydaje mi si臋 to nawet ciekawe.

20. Na pla偶y r臋cznik czy koc?
To i to, nie widz臋 r贸偶nicy.

21. Lody w艂oskie czy ameryka艅skie?
Zdecydowanie lody w艂oskie.

22. Upa艂 czy ciep艂o?
Chyba ciep艂o, nie lubi臋 za bardzo upa艂贸w, bo s膮 nieprzyjemne i m臋cz膮ce.


                                                            ***
I to by by艂y wszystkie pytania i odpowiedzi na dzisiaj, je偶eli Wam si臋 spodoba艂o koniecznie napiszcie w komentarzu, jak u g贸ry napisa艂am mo偶ecie r贸wnie偶 zrobi膰 podobny tag! Ja si臋 z Wami ju偶 偶egnam, do zobaczenia!
/Oliwia

3 komentarze: