Playlista

Strony

23 lipca 2018

Stylizacje pod lupą [0]

Halo galo!
Dzisiaj przychodzę z nową serią, a dokładniej to tylko z wstępnym wytłumaczeniem o co w niej chodzi. Z góry uprzedzam, że nie wiem, czy podobna lub taka sama na jakimś blogu się pojawiła, ja osobiście nie widziałam, więc z góry przepraszam, ale na ten pomysł wpadłam sama, tak po prostu. Chodzi w niej o to, że WY czytelnicy przesyłacie mi swoją stylizację, a ja  ją oceniam, tzn. dałabym jakąś radę, co bym raczej zdjęła, a co bym dodała, sprawdzilibyśmy koszty, itd. Od razu mówię, że ja jakąś specjalistką nie jestem, każdy może mieć swoje zdanie na ten temat. Wiem, że może wydawać się podobne do tej serii prowadzącej przez Kingę, ale myślę, że taka ze stylizacjami będzie również dobra. Na koniec posta będę dawała sondę, jak wy oceniacie ubiór danego awatara, oczywiście będziecie mogli dodać swoje 3 grosze pisząc komentarz odnośnie tej stylizacji, bo ne zabraniam Wam również jej ocenić. Będę starała się robić to sprawiedliwie i dokładnie. Nie chciałabym też w żaden sposób Was urażać opinią, ale tylko i wyłącznie pomóc, więc nie odbierajcie tego jako hejtu, wręcz przeciwnie, tylko jako pomoc. Jeżeli skorzystacie z moich rad to będzie mi bardzo miło :)
Nie będę już się za dużo rozgadywała na ten temat, powiem Wam gdzie możecie mi wysyłać swoje stylizacje, a więc najlepiej abyście przesyłali mi na :
Fb- Olivia Kot ( dopiszcie awataria, to wam wyskoczy :))
Nk- https://nk.pl/#profil/51718212/
e-mail - taylor.awataria@vp.pl
Na te dwa portale + pocztę możecie mi przesyłać. Jeżeli okażę się, że nikt mi nie będzie wysyłał, to po prostu zrezygnuję z tej serii, a ja się z wami już żegnam, papaap! A no i na koniec jeszcze logo serii, które co prawda nie jest wybitne, ale zawsze czymś jest...

/Oliwia

6 komentarzy:

  1. Ale super kocham Cię <3
    Bendziesz moja bar?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa, ale kim będę? Bo nie za bardzo rozumiem :/ Pozdrawiam
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  3. BFF :) proszeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to możesz napisać na fb, dałam nazwę w poście :)
      /Oliwia

      Usuń
  4. Prowadziłam taką serię na KCA, kiedy byłam na okresie próbnym.
    /A.M. (Nishiki)

    OdpowiedzUsuń
  5. No okej, ale ja jej nie wizialam i się tym nie sugerowałam :C
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń