Playlista

Strony

28 lipca 2018

Cute Couples [3] Jak znaleźć drugą połówkę?

Halo galo!
Wiem, że wczoraj nie napisałam posta, ale jakoś byłam tak podekscytowana tym zaćmieniem, mimo, że u mnie księżyca nie było :) to jakoś wyszło mi z głowy. Naprawdę staram się pisać regularnie, no ale każdemu się zdarzy, czy coś wypadnie. Dzisiaj przychodzę do Was z miłosną serią, już 3 część, a co w niej? Dowiecie się już teraz! Będzie, taki a'la poradnik, jak znaleźć sobie drugą połówkę, myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie i pomoże może w czymś. Nie przedłużając zaczynamy!

Moje rady:
1. Pierwszy i chyba najważniejszy punkt - nie szukaj na siłę! To jest najgorsze co może być, a niestety wiele osób taki robi, zdarza się, że niektórzy stają się farciarzami i znajdują sobie połówkę na długi czas. Ja kiedyś tak robiłam, czyli pisałam wydarzenie, lub po prostu wyszłam na jakieś miejsce na awatarii i szukałam tej drugiej połówki. Uwierzcie mi, ten sposób, co prawda jest banalny, ale nie przynosi za dużych oczekiwań.
2. Od kolegi/koleżanki do męża/żony! - Brzmi dziwnie, ale jest to jeden z najbardziej efektownych rad. Jeżeli kogoś znacie dłuuugo, to jest najbardziej prawdopodobne, że zostaniecie razem. Rozumiecie się bez słów, różne wspólne wspomnienia, coś cudownego... bo co Wam z takiej 'miłości', którą znacie tylko dzień? No chyba nie wiele.
3. Pieniądze nie są najważniejsze! No powiedzcie, ile osób szuka kogoś, aby potem wyłudzić od niego Goldy i srebro? Znam wiele takich przypadków, gdzie osoby w małżeństwie są wykorzystywane, jedna osoba myśli, że druga ją kocha, ale tak na prawdę, to jest z nią dla pieniędzy, to jest naprawdę przykre, wiem coś o tym.
4. Kieruj się sercem! - Wiem, że wszystko brzmi tak poważnie, ale ma też swoje zalety. Jeżeli ktoś chce z tobą, być, a ty nie bo nic do niej nie czujesz, to po co dalej w to drążyć, przez większość swojej gry, chcesz być nieszczęśliwy z tą osobą?  Jeżeli serce podpowiada ci, że nic z tego nie będzie, to się go posłuchaj!
To moje 4 rady jak należy lub nie należy postępować w miłości. Jeżeli macie jakieś pomysły to koniecznie napiszcie w komentarzu, będzie mi miło, jeżeli dacie opinię na temat moich rad, to by było na tyle, mam nadzieję, że Wam się spodobało, papa!
/Oliwia


1 komentarz: