Playlista

Strony

9 lipca 2018

Cute couples [2] - miłosne profilówki

Hejka!
Jak tam Wam mijają wakacje? Byliście gdzieś, czy może spędzacie czas wolny w domu, wychodząc ze znajomymi lub przed komputerem? Ja osobiście na razie nie byłam nigdzie, ale mam nadzieję, że moje plany się zmienią, w końcu jeszcze zostało dużo czasu! Życzę Wam udanych wakacji, ale już przejdźmy do postu.Jako, że dzisiaj padło na mnie pisanie przygotowałam dla Was serię 'Cute couples', w której zapewne wiecie o co chodzi. Po prostu jest to seria poświęcona zakochanym, pojawiają się miłosne artykuły, itd. Dzisiaj stwierdziłam, że opiszę trzy miłosne profilówki, które znalazłam na grafice rosyjskiej. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, zapraszam  serdecznie do czytania artykułu!
                                      ♥Pierwsza♥
Pierwsza prezentuje się tak. Na pierwszy rzut oka można zobaczyć chłopaka o bujnych , brązowych włosach, ubranego w czerwoną koszulę w kratę i czarnymi spodniami, obejmującego rudowłosą dziewczynę, ubraną w krótki granatowy top i krótkie spodenki. Jak widzimy para przegląda coś na laptopie, być może swoje zdjęcia (?) W tle widoczny jest pokój ,w którym znajduje się : kominek z rozpalonym ogniem, a obok niego doniczki z kwiatami. Moim zdaniem para wygląda na zakochanych, co świadczy to, że się obejmują oraz ogień, symbolizujący ciepło i miłość. Profilówka jest bardzo ładnie wykonana, mimo, że widać drobne błędy, takie jak niedociągnięta nogawka spodni, ale to drobnostka. 
Całość oceniam na : 9/10                                                            

                                            ♥Druga♥
Kolejna profilówka wygląda tak. Na początku może wydawać się prosta, ale nie zawsze tło pokazuje nam to, co chce się przekazać. Na przeróbce widać parę obejmujących się zakochanych. Chłopak ma rude włosy, dosyć grube brwi , a oczy są koloru szarego.Ubrany jest w zwykły T-shirt oraz szare, długie spodnie. Dziewczyna ma brązowe włosy, związane w luźnego koka, brwi ma cienkie, a oczy również szare. Ubrana jest w zwykłą białą bluzkę, na to założona jest kurteczka, a na nogach ma czerwone spodnie. Elementem, który świadczy o miłości tej o to pary jest bordowe serce, które umieszczone jest pomiędzy nimi. Profilówka na pierwszy rzut oka wydaje się smutna, szara i nudna, co oddają kolory tutaj użyte. Mnie się ona bardzo podoba, bo jest minimalistyczna, ni przesadzona, doskonale widać co łączy obydwu ludzi. 
Całość oceniam na : 10/10

                                             ♥Trzecia♥
Tak się prezentuje ostatnia profilówka. Może nie do końca wygląda ona na miłosną, ale uwierzcie, że jest! Widzimy czarnowłosego chłopaka, który ma blond brodę.można zauważyć, że ma dosyć nietypowy styl, co świadczą o tym kolczyki, itd. Ubrany jest w czarny T-shirt, na szyję ma zarzuconą bordową bluzę, spodnie wojskowe i zwykłe czarne trampki. Dziewczyna zaś jest odwrócona tyłem, nie wiele można dowiedzieć się o jej wyglądzie, ale ma krótkie rude włosy, ubrana jest w czarną bluzkę z nadrukiem oraz zwykłe niebieskie dżinsy. Oboje siedzą na dachu budynku. Tło przedstawia miasto nocą. Powiem Wam, że wygląda to dla mnie jasno. Moim zdaniem jest to taka randka na dachu ♥. Bardzo ładny klimat, nocny, do tego te ptaki. Wygląda to trochę jakby chłopak namawiał do czegoś dziewczynę. Mnie się ona baaardzo podoba, ma swój romantyczny klimat.
Całość oceniam na 10/10
                                  ***
Tak więc to jest moja Top 3 profilówek o tematyce miłosnej. Na większości z nich jasno wynika, że są to przeróbki pełne miłości i ciepła, lecz na jednej trzeba użyć odrobinę wyobraźni! Mam nadzieję, że Wam się spodobały, jak macie jakieś pomysły, koniecznie piszcie w komentarzu, ja się z Wami już żegnam!
/Oliwia






6 komentarzy:

  1. A ja wciąż czekam na post jakiś wakacyjny. A tu ciągle gra i gra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie pojawi się w swoim czasie :)
      /Oliwia

      Usuń
    2. Posty wakacyjne powoli się tworzą. Już niedługo pojawi się pierwszy z nich

      Usuń
  2. Ja też czekam na zabawy, albo turnieje np 1 z 10 albo sherlock holmes niech ktos wznowi sherlocka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seria 1 z 10 pojawi się w sierpniu. Teraz nie zdążę, bo w przyszłym tygodniu wyjeżdżam nad morze. Myślę, że Sherlock wróci, a także myślimy nad nową serią na zapisy. Musimy jeszcze ją przetestować. Wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  3. Ostatnia profilówka jest cudownaaa! Gdzie można robić takie cudowne prace?

    OdpowiedzUsuń