Playlista

Strony

20 lipca 2018

Tworzymy (letnią) profilówkę [1]

Halo galo!
Jak tam mijają Wam wakacje ( wiem, że się pytam Was co każdy post, ale jestem ciekawa jak tam nasi czytelnicy spędzają czas)? Mi spokojnie, bez jakichkolwiek problemów. Przychodzę do Was z serią, która była już tutaj prowadzona, przez Laurę, ale jako, że nie ma jej na blogu, to dostałam pozwolenie na jej prowadzenie, z czego się ogromnie cieszę. Na czym ona polega? Już Wam opowiadam. Z tej okazji, że jest lato stwierdziłam, że zrobim typowo letnią profilówkę. Żeby coś wyszło musi być tło, ale jakie, to WY o tym zdecydujecie, dam Wam parę propozycji, a wy zadecydujecie w sondzie.           
                                                 1.
2.
3.
4.
5.

To by były wszystkie tła, które mam do zaoferowania, na końcu pokażę Wam sondę w której wybierzecie swojego faworyta. Z pwodu mojego problemu, że nie mogę wejść na awatarię, wybierzecie od razu napis, który umieścimy na tej profilówce, a oto parę propozycji:

                                            1.
2.
3.
Niestety tylko tyle, ponieważ tylko one skradły mi serce, nie są jakieś olśniewające, ale takie zwykłe, mam nadzieję, że Wam się spodobały, bo to Wasza decyzja, który napis się pojawi. Mam nadzieję, że wybierzecie rozsądnie, w końcu chcemy, żeby wyglądało to przyzwoicie. Dzisiaj było to na tyle, wiem, że krótki post, może się nie napracowałam, ale przynajmniej jest to seria pełna wrażeń, bo jednak nie wiemy jak dalej się pooczy, nawet ja nie wiem, to wszystko w Waszych cudownych rączkach! Ja się z Wami już żegnam, mogłabym gadać pisać bez końca, ale nie mam zamiaru Was zanudzać, do zobaczenia już wkrótce, papapa!

/Oliwia








4 komentarze:

  1. Weźcie zróbcie coś innego a nie ciągle te same nudne rzeczy typu plaża góry i tak dalej wakacje to nie tylko góry i morze jest wiele innych ciekawych rzeczy które można robić w wakacje a góry i morze są przereklamowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wiem masz rację, ale nie mogłam znaleźć za wiele ciekawych krajobrazów :/ Pozdrawiam
    /Oliwia

    OdpowiedzUsuń

  3. Aha, Tak po prostu sobie dalej prowadzisz serie Laury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że nie czytałes/aś początku. Napisałam, że dostałam pozwolenie, ponieważ Laura juz nie bloguje i jej wszystkie serie są na naszą rekę:) Pozdrawiam
      /Oliwia

      Usuń