Playlista

Strony

16 lipca 2018

Jaka to melodia? [1]

Halo galo!
Takim oto oryginalnym utworzonym przez cudowną Kingę, oczywiście z tego bloga przywitaniem zaczynam dla Was posta. Jak tam mijają Wam wakacje? Pojechaliście gdzieś, a może zostaliście na razie w domu? Ja obecnie w domku, ale mamy zamiar gdzieś pojechać. Chcę zacząć nową serię, co prawda pewnie ją znacie, ale jak czytaliście na Aki to było takie coś : zaczynałam nie kończyłam, zaczynałam nie kończyłam, więc nie było to za mądre. Opowiem Wam zaraz na czym owa seria polega, ale najpierw dopowiem, że prowadziłam ją na innym blogu, a prawowitym właścicielem była Ola, z tego bloga, która mi tą serię oddała. No, a teraz wytłumaczę Wam zasady w skrócie, mianowicie chodzi o to, że umieszczam w poście krótki fragment jakiejś piosenki, może to być utwór polski lub też zagraniczny. Waszym zadaniem będzie odgadnięcie utworu, czyli napisanie w komentarzu, tytułu oraz wykonawcę danej piosenki. Pierwsze trzy osoby, które odpowiedzą prawidłowo, otrzymują nagrody w postaci rzeczowej i dyplomu. Więcej elementów wytłumaczę Wam na końcu, najpierw opracujmy zagadkę, którą dzisiaj Wam przygotowałam:
( wybaczcie mi drobną literówkę)
Jak widzicie, jest to krótki tekst, urywek z piosenki. Podpowiedzią jest to, że utwór występuje w dosyć patriotycznym filmie. Ja osobiście uwielbiam go i zachęcam Was do jego obejrzenia! Kojarzycie? Jeżeli tak to koniecznie napiszcie odpowiedź. Ja przejdę do nagród, itd
Tak więc :
Pierwsze miejsce: fontanna,  3 warsztatowe + dyplom
Drugie miejsce: kosz róż, 2 warsztatowe + dyplom
Trzecie miejsce: statek, 1 warsztatowy + dyplom
Na początek skromne nagrody, bo łatwy utwór, w swoim czasie wszystko się zmieni!
Odpowiedzi możecie udzielać do 25.07, myślę, że to dosyć sporo czasu na przemyślenie, a jeszcze wspomnę, że z nagrodami na facebook'u może być problem, ponieważ obecnie awataria nie działa, wydaje mi się, że każdemu, dosyć długo to trwa, więc jeżeli będzie działać to oczywiście Wam dam, jeżeli ktoś wygra z fb oczywiście. Jeżeli piszecie komentarz zaznaczcie gdzie gracie oraz się podpiszcie, nic więcej.
Cieszycie się z powrotu tej serii?! Jeżeli wiecie jaka jest odpowiedź to koniecznie napiszcie, czekają na Was nagrody. Spokojnych, ciekawych i pełnych wrażeń wakacji Wam życzę, oczywiście bezpiecznych, bo wiadomo co się dzieje na polskich i nie tylko drogach, ale nie zapeszajmy. Ja się z Wami już cieplutko żegnam, do zobaczenia!
/Oliwia



5 komentarzy:

  1. ANIA IWANEK & PATI SOKÓŁ: MIASTO
    /Patryk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania Iwanem i Pati sokół
    Miasto z filmu miasto 44
    \Candy Git

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania Iwanek i Pati Sokół - Miasto
    Uwielbiam tą piosenkę.
    /Mrs. Darkness

    OdpowiedzUsuń
  4. Anna Iwanek, Pati Sokół - Miasto feat. Piotr Cugowski
    Nancy (gram na nk)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie ogladalam rego filmu, ale jak napisalas, ze patriotyczny film, to pomyslalam o Miescie 44, a tu prosze - sprawdzilo sie.

    OdpowiedzUsuń