Playlista

Strony

12 lipca 2018

Wykreślanka nicków #1

Witajcie!
Wiem, że przez dość długi czas nie pojawił się z mojej strony żaden post, za co chciałabym Was bardzo przeprosić. Do mojej nieobecności przyczyniło się przede wszystkim zamieszanie związane z zakończeniem roku, szybkie poprawianie ocen, zakup prezentów dla nauczycieli, a przez to brak czasu na bloga. Teraz, gdy mamy już wakacje obiecuję, że posty z mojej strony będą pojawiać się regularnie, chyba że wypadnie mi coś ważnego. Przez czas mojej nieobecności nie miałam zbytnio weny, aby cokolwiek napisać. Jedyne co robiłam to słuchałam muzyki i czytałam opowiadania na Wattpadzie. Eh, jeszcze raz bardzo przepraszam Was za moją nieobecność.


Może przejdźmy już do drugiej części posta, czyli wykreślanki. Tym razem postanowiłam przygotować wykreślankę z nazwami, które poleciła mi moja najlepsza przyjaciółka. Teraz jednak nie będzie głosowania w ankiecie, ale będziecie musieli napisać nick, który ma odpaść/wygrać w komentarzu. W sumie to tyle, więc łapcie wykreślankę!



Na koniec chciałam Wam jeszcze powiedzieć, że w niedalekiej przyszłości planuję wprowadzić na bloga kilka serii, a teraz piszcie w komentarzu, który nick ma odpaść jako pierwszy!

Trzymajcie się!


7 komentarzy: