Playlista

Strony

19 lipca 2018

Aktualizacja Awatarii #22 - Nowe fryzury i wąsy

Witajcie!
Niestety nie udało mi się opublikować wcześniej posta, bo jest u mnie spore zamieszanie z przygotowaniem do wyjazdu. Jutro opublikuję wpis informujący o mojej przerwie, a także o moich planach na sierpień (głównie chodzi o serie).

Dzisiaj chcę napisać o kolejnej aktualizacji, która miała miejsce wczoraj, tj. 18 lipca. Tym razem moderatorzy dodali dwie nowe fryzury, zarówno damskie, jak i męskie. Dodatkowo chłopcy otrzymali nowe wąsy.

Źródło: oficjalna grupa Awatarii na VK

DAMSKIE:


Szczerze mówiąc, nowe fryzury nie powaliły mnie na kolana. Pierwsza z nich kompletnie mi się nie podoba. Nie lubię, jak w damskiej fryzurze jest bardzo wygolone po bokach głowy. Natomiast droższa wersja jest całkiem w porządku.


MĘSKIE:


Tutaj obie fryzury mi się nie podobają. Jednak jeżeli miałabym wybrać między powyższymi, skusiłabym się na tę tańszą. Ale jeżeli ktoś chce być oryginalny, to droższa będzie mu pasować idealnie.
WĄS:


Te wąsy bardzo przypominają mi Milorda. Ale nie podobają mi się tak samo, jak pozostałe dostępne na Awatarii.


***

To tyle w tym poście. Zagłosujcie w powyższych sondach! Możecie również wyrazić swoją opinię nt. nowych fryzur i wąsa w komentarzach.

Do jutra!
/Artemida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz