Playlista

Strony

23 lutego 2017

Aktualizacja Awatarii #1 - Wielkimi krokami zbliża się wiosna, nawet na Awatarii!

Hej... Cześć... Witajcie 😜!

Tak, jak napisałem w tytule, wielkimi krokami zbliża się wiosna, nawet na Awatarii! Na dworze jest już cieplej, mamy dłuższy dzień, nie pada śnieg (przynajmniej u mnie), ale też coś się wydarzyło na Awatarii. Wczoraj mnie nie było, dlatego dzisiaj się o tym dowiedziałem. Zobaczcie sami!

Gdy się zalogowałem, pokazał się komunikat odnośnie święta wiosny!


To jest licznik, który pokazuje nam ile mamy naleśników w inwentarzu. Aby zobaczyć, ile usmażyliśmy, trzeba na niego kliknąć.



Na samiutkim początku musimy wykonać patelnię, aby móc smażyć naleśniki. Wykonujemy ją w warsztacie jednorazowo. Potem przy patelni w warsztacie pojawi się kłódka. Nie zrobiłem screena, ponieważ później nie można już wrócić do tego.


Gdy już ją zrobimy, możemy smażyć naleśniki. W tym celu przechodzimy do naszej własnej kuchni w domu do kuchenki. Możemy również to zrobić w barze. Trzeba nacisnąć na gazówkę.

Aby otrzymać tytuł musimy usmażyć 3.000 naleśników. Jednak jeden naleśnik wymaga od nas 20 jednostek energii.


Podobnie jak tortem, kawą lub pizzą możemy również częstować naleśnikami lub rzucać w innych Awatarów.


 Naleśniki możemy również zjadać! Dodają one nam 20 jednostek energii.



Mnie bardzo podoba się ta aktualizacja, ponieważ uwielbiam naleśniki 😋 oraz jest to fajny rodzaj zabawy. Na szczęście patelnię wykonujemy jeden raz i nie potrzebujemy ciężko dostępnych materiałów zrobienia tego przyrządu.  Tytuł też jest łatwo zdobyć, ponieważ energię możemy zdobyć, np. dzięki lodówkom przyjaciół, w barze lub klubie, napojom energetycznym i kawie. Ja gotuję w swojej kuchni, ponieważ w barze jest bardzo duży natłok osób. Na chwilę obecną mam 10 naleśników, więc idę smażyć dalej.

Miłego Naleśnikowania!
/Kevin 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz