Playlista

Strony

21 lutego 2017

Więc witam Was serdecznie - Post powitalny - Kevin

Hej... cześć... witajcie... 😎

Na początek parę spraw organizacyjnych. Jak pewnie wiecie, piszę aktualnie na dwóch blogach. Tak jak powiedziała Kinia, będzie to dla mnie wielki wyczyn jak na 3 gimnazjum. Nie jest łatwo, ale nie mam zamiaru opuszczać żadnego bloga. Na Awatarii z Siostrami bardzo się polubiliśmy, a po za tym nie mógł bym dziewczyn nagle opuścić. Z Kinią było tak, że ostatnio dość dużo jej pomagałem w różnych sprawach i po prostu wiem, że byłoby jej smutno, gdybym odrzucił tę ofertę. Mam wielkie serduszko, więc wiecie...💖 Moje posty chciałbym zaczynać właśnie w ten sposób: "Hej... Cześć... Witajcie...!". Będzie to mój znak rozpoznawczy, że ten post jest właśnie ode mnie. Na #AzS też tak piszę, ale w troszkę inny sposób. Możecie sprawdzić.

Trochę o mnie:
Jeżeli jeszcze nie zaglądaliście do zakładki "O nas", to zapraszam, ponieważ jest tam krótki opis o mnie. Chciałbym go trochę rozwinąć. Chodzę do trzeciej gimnazjum o profilu biologiczno-chemicznym. Dlaczego? Hm, hm, do dzisiaj się zastanawiam. Chciałem iść na profil langwistyczny, ale takiego owego nie było. Humanistyczno-artystyczny - nie jestem uzdolniony w tym kierunku, matematyczno-informatyczny - nawet lubię te dwa przedmioty, ale za matematyką aż tak nie przepadam 😂. Teraz się cieszę, że wybrałem właśnie ten kierunek, ponieważ wiążę z nim przyszłość. Chciałbym zostać lekarzem (kardiolog 💟 lub pediatra 👶). Ale jak wiecie, to może się zmienić, bo również mogę zostać chirurgiem. Moim hobby jest jazda konno, jazda na rowerze, pływanie i słuchanie muzyki. Jazda konno... może wydawać się to dziwne, ponieważ jestem chłopakiem, ale tak, lubię konie. Na razie jeżdżę rekreacyjnie, ale zacząłem skoki przez przeszkody. Jazda na rowerze - często wybieram się na przejażdżki z moim tatą do tzw. "Ptasiej Budki". Znajduje się ona blisko Myślęcinka. Pływanie - mogę dzięki tej czynności odpocząć od życia codziennego (szkoły, nauczycieli, ważnych spraw) i wyluzować się. Słuchanie muzyki - to jest coś, co chyba robię najczęściej, gdy jadę na zajęcia dodatkowe 12 minut autobusem i ok. 40 minut tramwajem (w dwie strony). Jeżeli mi ktoś puści utwór (dość popularny) to na pewno go rozpoznam. Może kiedyś pójdę do "Jaka to melodia?" 😂?

Awataria:


Na Awatarii nazywam się Karev. Dlaczego? Dlatego, że UWIELBIAM medycynę i oglądam serial na Fox HD "Grey's Anatomy", a moim bohaterem tego serialu jest właśnie Alex Karev - chirurg dziecięcy (w tej roli Justin Chambers). Ponieważ imię "Alex" ma bardzo dużo osób, dlatego wybrałem Jego nazwisko. Aktualnie mam 19 lvl. Kiedyś miałem wyższy, ale konto zhackował mi mój kolega, który w sumie nie jest już moim kolegą. Skomplikowane... Jak widzicie powyżej w paszporcie, jestem singlem i po części to prawda. Dlatego jak chcesz skraść moje serce to w zakładce Kontakt (Administracja → Kontakt) znajdziesz moje NK. Oczywiście to był żart, ponieważ jestem już zarezerwowany dla pewnej wspaniałej Kingi, ale chętnie dodam Cię do znajomych. Do Kini: NIESPODZIANKA! 😂

Sprawy organizacyjne:
Tak jak na początku wspomniałem - moje posty będę rozpoczynać w inny sposób. Będę pisać raczej w czwartek i piątek, ponieważ w te dwa dni mam najwięcej czasu. Również w weekend.

***
Wiem, że to bardzo ciężko dotrzeć do tego momentu, ponieważ moje życie nie jest dla Was ciekawe (tak mi się przynajmniej wydaje), ale jednak miło było Was powitać.

Do zobaczenia w następnym poście
/Kevin 😊

1 komentarz:

  1. XD jak ja w 1 gim dałem obrobić 4 blogi to ty w 3 gim napewno dasz rade z dwoma xD
    /Ogór ( Kis ogorki)

    OdpowiedzUsuń